14
13.09.2017, 21:29Lektura na 1 minutę

„Nie dzisiaj, Brian”, czyli telewizyjne reklamy Cienia wojny [WIDEO]

Teraz dopiero zaczyna się robić naprawdę dziwnie.


Paweł „Cursian” Raban

Starsi z Was najpewniej pamiętają, że niegdyś gry i konsole bardzo często promowano na naprawdę dziwaczne, oryginalne sposoby. Ostatnie lata to przewaga konserwatywnych materiałów ukazujących założenia fabularne lub najważniejsze elementy rozgrywki. Wydaje się jednak, że coś wreszcie w tej materii drgnęło. Do tej pory wszyscy widzieli już zapewne zabawne reklamówki Wolfensteina II (warto wymienić choćby prawdziwie niemieckiego superbohatera). Monolith zaproponował coś co najmniej równie zdrowo porąbanego (w pozytywnym sensie). Przed Wami oficjalne spoty telewizyjne.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3206

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze