10
22.01.2018, 13:57Lektura na 1 minutę

Silent Hills: Dzięki fanom demo skasowanej produkcji Kojimy jest grywalne na pecetach [WIDEO]

I to w dwóch wersjach, bo właściwie czemu nie.


Mateusz Witczak

Koprodukcja Hideo Kojimy i Guillermo del Toro, ucieleśnienie wizji Junjiego Ito, kolejne świadectwo możliwości Fox Engine'u... ostatecznie zostało skasowane w kwietniu 2015. Po ambitnym projekcie ostało się jedynie P.T., grywalny teaser, który dotychczas był dostępny wyłącznie na PS4 (znaczy... wiecie, póki Konami nie usunęło go z PS Store'a). 

Jak jednak słusznie zauważa DSOGaming, modderowi o pseudonimie SmoggyChips udało się odtworzyć pracę Kojima Productions na komputerach osobistych. Trzymajcie materiał z Corridors, hulającego na Unreal Enginie 4 wczesnego projektu, który wszyscy zainteresowani mogą sprawdzić pod tym adresem.



Osobno prac podjął się niejaki LinusPixel. Wyciągnął on z plików gry tekstury, animacje, dźwięki i modele, które teraz próbuje pozszywać. Wynik jego wysiłków możecie sprawdzić w tym miejscu.

Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3464

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze