Spider-Man: Grywalna Mary Jane, 30 fps-ów, brak mikrotransakcji, i tak dalej, i tym podobne
Mamy dla was WIEŚCI, wieści i wieści.
Game Informer rozpoczął wczoraj karnawał informacji na temat Spider-Mana (na ten moment zapowiedzianego wyłącznie na PS4). Insomniac Games (Ratchet & Clank, Sunset Overdrive) podzieliło się z nami datą premiery, zawartością kolekcjonerki i bonusami do preorderów, ale dziennikarze magazynu dotarli również do innych informacji na temat produkcji.
Nie przedłużając:

Gra pojawi się już 7 września. Na koniec zacytujmy refleksje rozentuzjazmowanego dziennikarza, który miał okazję obcować z jej aktualnym buildem:
Odszedłem od Spider-Mana, mając w głowie jedno słowo: „niesamowite!”. Insomniac jest gotowe zrobić dla Spider-Mana to, co Rocksteady zrobiło dla Batmana. Doświadczyłem jedynie niewielkiej części tego, co będzie w ostatecznej wersji, ale to, w co grałem, jest dokładnie tym, czego oczekiwałem od gry o Spider-Manie.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.