Paladins: Realm Royale – Nowe oblicze „paladyńskiego” battle royale [GALERIA]
Dowiedzieliśmy się też nieco na temat craftingu.
W styczniu Hi-Rez ogłosiło, że zamierza ulec współczesnym trendom i wyprodukować własne battle royale (pokazano nawet pierwszy gameplay). Wówczas mówiono po prostu o alternatywnym trybie do Paladins: Champions of the Realm. Miał nosić podtytuł Battlegrounds. Miał, bo plany uległy zmianie.
W lutym autorzy zdecydowali, że projekt ulegnie fundamentalnej przebudowie i trafi na rynek jako samodzielny produkt z kosmetycznymi mikrotransakcjami. Dziś wiemy już, że gra będzie nosiła tytuł Paladins: Realm Royale. Od wczoraj pierwsi gracze mogą uczestniczyć w zamkniętej alfie, ale nie mają jeszcze zgody na publikowanie materiałów z rozgrywki. Na szczęście rąbka tajemnicy uchylili sami twórcy, omawiając jeden z głównych elementów zabawy – crafting. W trakcie gry bohaterowie będą gromadzili przeróżne przedmioty i umiejętności, z których część najpewniej do niczego im się nie przyda. Na szczęście zbędne graty można przerobić na odłamki, a po zgromadzeniu 100 z nich udać się na kuźni i stworzyć oręż lub zdolność legendarnej jakości. Poniżej możecie zobaczyć garść screenów oraz projekt mapy gry.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.