Darksiders III: Jak furia ruszy ognistą łepetyną? [WIDEO]
Wersja optymistyczna: „Hurra, bomby!”. Wersja pesymistyczna: „Znowu te bomby?!”.
Najnowszy z serii filmików przybliżających poszczególne składowe Darksiders III skupia się na nieodłącznym elemencie serii – zagadkach środowiskowych. W poniższym materiale – opatrzonym komentarzem Johna Pearla (szefa zespołu projektantów) oraz Richard Vorodiego (głównego projektanta etapów) – najwięcej czasu poświęcono charakterystycznym dla cyklu zabawom z bombami. Te ostatnie przybrały tym razem formę żuków, które posłużą nam (niekiedy po nakarmieniu „uzbrajającym” biedne stworzenia) do wypalania zarastających przejścia pajęczyn, na które z jakiegoś powodu nie wystarczy ani miotła, ani bicz Furii (ot, świetny przykład logiki gier wideo).
Cóż, oryginalności w tym za grosz. Również inne rodzaje zagadek pojawiające się w nagraniu każą wątpić w to, że nadchodzące dzieło studia Gunfire Games zapamiętamy za satysfakcjonujące, pomysłowe łamigłówki. Czy moje czarnowidztwo jest słuszne, okaże się 27 listopada, gdy gra trafi do sprzedaży (na PC, PS4 i XBO).
Pssst! Jeśli chcecie nadrobić poprzednie prezentacje Darksiders III, to:
Czytaj dalej
Gram od ponad 30 lat (zaczynałem na Atari 130 XE, które wciąż mam na biurku), najchętniej sięgam po produkcje z silnym pierwiastkiem akcji, a najbardziej cenię te, które wciągają opowieściami i szarpią za emocje. W wolnych chwilach uprawiam na gitarze metal, czytam, oglądam (za) dużo seriali i odpędzam kijem Football Managery, w których topiłem kiedyś mnóstwo godzin.