Call of Duty: Black Ops 4 bije rekordy sprzedaży w dniu premiery
Gracze rzucili się na nowego CoD-a jak na świeże bułeczki.
Jak pochwaliło się Activision na swojej oficjalnej stronie, w dniu premiery (12 października) gra sprzedawała się najszybciej w historii serii, bijąc rekord ustanowiony rok temu przez Call of Duty: WWII. Nie trzeba było również długo czekać, aby został pobity następny: najbardziej wpływowego pierwszego dnia w historii Activision.
Najbardziej ze wszystkich uwagę przykuwa jednak fakt, iż nowy Black Ops stał się też najlepiej sprzedającą się pierwszego dnia grą w historii całego PlayStation Store. Jak widać, połączenie modnego trybu battle royale z „narodową grą Amerykanów” przyniosło wymierne skutki i szefowie wydawnictwa mogą już zacierać ręce.
Tak imponujące wyniki sprzedaży znaczą również imponującą liczbę graczy i rodzą pytanie, jak wydarzenie wpłynęło na konkurencyjne tytuły z gatunku battle royale. Choć Fortnite dostarczyłby zapewne najciekawszych wyników, jego wydawca nie udostępnia jakiekogolwiek sposobu na śledzenie aktualnej liczby graczy. Sprawdziliśmy więc statystyki PUBG-a i jak się okazuje, jej fani są bardzo wierni – w dniu premiery CoD-a liczba uczestników potyczek w PUBG-u nieznacznie... wzrosła, a widoczny przed 14 października spadek do poziomu zera wynika prawdopodobnie z błędu serwera.
Źródło: steamcharts.com
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.