9
10.10.2018, 14:04Lektura na 3 minuty

Fallout 76: Wysyp nowinek [WIDEO]

W programie m.in. mikrotransakcje, mapa świata, motyw przewodni soundtracku i kilka pomniejszych strzępków informacji – Bethesda naprawdę uwielbia uchylać rąbka tajemnicy.


Stanisław „Wokulski” Falenta

Po niedawnym evencie prasowym Bethesdy sezon na dzielenie się ciekawostkami o nowym Falloucie trwa w najlepsze. Spory udział ma w tym samo studio, które część ogłoszeń przekazuje przez Twittera, ale wielu nowinek dostarczyły serwisy internetowe. Nam pozostaje tylko rozsiąść się wygodnie i zasięgnąć informacji na temat tego, co słychać w Krypcie 76.

Jak wygląda mapa gry?
Serwis Gamespot& otrzymał oficjalne przyzwolenie na pokazanie mapy świata, który przyjdzie nam eksplorować w nowej odsłonie serii. Całkiem możliwe, że twórców skłoniła do tego mrówcza praca użytkowników portalu Reddit, którzy dwa miesiące temu rozpracowali dostępny teren do granic możliwości oferowanych przez oficjalne gameplaye i prawdopodobnie już zacierali ręce na szansę uzupełnienia jej na podstawie materiałów z eventu.

Wirtualna Wirginia Zachodnia prezentuje się naprawdę imponująco, ale jak na oficjalny materiał przystało, na poniższym obrazku nie uświadczymy większych szczegółów. Możemy za to przeanalizować przebieg głównych dróg, autostrad, rzek itp. oraz pooglądać wyjęte z kontekstu symbole oznaczające lokacje. No i wiemy już, gdzie leży tytułowa krypta.


(Kliknij, aby powiększyć)

Większość dziennikarzy, którzy otrzymali szansę na zagranie w grę, chwali realizm otoczenia i duży nacisk na wierne odwzorowanie amerykańskiego stanu w grze.

Jak brzmi główny motyw muzyczny gry?
„Inspirowana pięknem Wirginii” kompozycja została ujawniona przez samą Bethesdę. Dzieło kompozytora Inona Zura można odsłuchać poprzez oficjalny kanał studia na YouTubie. Kompozytor współpracuje z Bethesdą nie po raz pierwszy – wcześniej pracował nad soundtrackiem do Fallouta 4.


Czy mikrotransakcje mocno zajdą nam za skórę?
Według twórców obejdzie się bez kosztownej waluty premium oraz poważniejszej ingerencji w rozrywkę. Pete Hines twierdzi, że punkty, a właściwie atomy (całe szczęście, że nie kapsle), będą używane jedynie do zakupu przedmiotów kosmetycznych. Będziemy otrzymywali je w rozmaitych sytuacjach, a ich zakup będzie opcjonalny. Wersja gry na Xboksa ma oferować 500 dodatkowych atomów na start, co sugeruje, że będzie to jednak waluta w jakimś stopniu cenna.

Czy możemy zrzucić własną bombę atomową w 4K?
Zamieszczony przez nas TUTAJ fragment rozgrywki nieco wstrząsnął internautami, i to bynajmniej nie z powodu siły eksplozji, lecz jej... wyglądu. Porównywany w komentarzach na YouTubie do animacji poklatkowej z modeliny wybuch faktycznie nie powala na kolana i rodzi wiele pytań, głównie o realizm i odwzorowanie efektów faktycznej detonacji.


Czy nadal istnieje system S.P.E.C.I.A.L.?
Potwierdzono i szerzej wyjaśniono, że w tej części gry system rozwoju postaci będzie podobny do tego z poprzednich odsłon. Nowością są karty z rozmaitymi perkami o właściwościach takich jak szybsze przemieszczanie się, wolniejszy spadek głodu i tym podobne. Interesująca wydaje się możliwość wymiany z innymi graczami. Bethesda zarzeka się również, że kart nie będzie można kupić za prawdziwe pieniądze.

Czy CD-Action przygotowało trzygodzinny gameplay specjalnie dla swoich czytelników i zamierza opisać wrażenia z gry w najnowszym numerze?
Oczywiście! Materiał wideo przywieziony z eventu przez Allora obejrzycie TUTAJ, a w nadchodzącym CDA 12/2018 znajdziecie trzy strony jego autorstwa.


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze