11
10.10.2018, 16:51Lektura na 1 minutę

Green Hell: Polski survival okazał się sukcesem

Gra zaczęła już na siebie zarabiać.


Paweł „Cursian” Raban

Green Hell, które zadebiutowało we wczesnym dostępie pod koniec sierpnia, okazało się sporym sukcesem polskiego studia Creepy Jar. Do tej pory rozeszło się już ponad 93 tysiące egzemplarzy, co oznacza, że zwróciły się już oszacowane na 3,5 miliona złotych koszty produkcji i reklamy, a gra zaczęła przynosić zyski. Autorzy nie zamierzają spoczywać na laurach i szykują szereg aktualizacji, które rozbudują grę o nowe elementy. Najbliższa z nich doda nowe zwierzęta, budynki oraz rośliny, a w przyszłości możemy spodziewać się między innymi wędkowania, nurkowania, nowych typów przeciwników oraz trybu kooperacji. Więcej o Green Hell przeczytacie w CDA 12/2018.


(Kliknij, aby powiększyć)


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze