Spyro Reignited Trilogy: Ziejący ogniem dron Spyro niesie Snoop Doggowi egzemplarz gry przez całą Amerykę [WIDEO]
Mamy do czynienia z jedną z weselszych kampanii marketingowych ostatnich lat.
Gdy wszyscy byliśmy zajęci oglądaniem zwiastuna premierowego odświeżonej trylogii przygód Spyro, niepostrzeżenie sam bohater przejął kontrolę na twitterowym kontem gry i obwieścił światu swój powrót.
Watch out world. I'm baaaaaaack! pic.twitter.com/Nt4ZGxH18h
— Spyro (@SpyroTheDragon) October 25, 2018
Okazało się, że nie tylko sympatyczny smok lubi od czasu do czasu coś spalić, a miłośnikiem buchania ogniem jest nie kto inny, a sam Snoop Dogg, który powrót produkcji z czasów pierwszego PlayStation przyjął z entuzjazmem.
Yooo my lil neffew @SpyroTheDragon lookin straight !! Bring me that new Spyro Reignited Trilogy! #Spyro_Partner #SpyroToSnoop https://t.co/LPZxepLtJA
— Snoop Dogg (@SnoopDogg) October 29, 2018
Na odpowiedź gada nie trzeba było długo czekać – ogłosił on, że wyrusza w podróż z Nowego Jorku do Los Angeles, aby osobiście dostarczyć egzemplarz gry znanemu raperowi. Po drodze spotkał starych wrogów...
Ran into my nemesis Toasty. @SnoopDogg can you spit fire like this? #SpyroToSnoop #SpyroDrone pic.twitter.com/VrLOaMnR5C
— Spyro (@SpyroTheDragon) November 1, 2018
...a także odwiedził lokacje z gier ze swoim udziałem
I’m down here exploring the Spooky Swamp. Then this joker pulls up revving his fan. Had to put him in his place. #SpyroToSnoop #SpyroDrone pic.twitter.com/ZOvLjyGeur
— Spyro (@SpyroTheDragon) November 2, 2018
Przygody Spyro możecie śledzić na oficjalnym koncie tytułu i szczerze Wam to polecam – rzadko zdarza się tak pozytywna akcja marketingowa, która sprawia tyle samo radości odbiorcom, co, jak słychać w filmikach, jej twórcom. Powinno zająć nam to czas aż do premiery Spyro Reignited Trilogy, która będzie miała miejsce 13 listopada.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.