25
19.11.2018, 17:06Lektura na 1 minutę

Fallout 76: Wystarczyły trzy bomby atomowe, żeby serwer dostał zawału

Odkrycia dokonała grupa graczy, którzy jako pierwsi postanowili dokonać wielokrotnej detonacji.


Stanisław „Wokulski” Falenta

Choć zostaliśmy ostrzeżeni przez Bethesdę, że w jej nowej produkcji błędów mamy się wręcz spodziewać, gra nadal zaskakuje. Problemy techniczne związane z eksplozjami wypłynęły przypadkowo podczas transmisji na żywo. To nie same wybuchy jednak wyprowadziły serwer z równowagi. Błąd pojawił się dopiero wtedy, kiedy grający postanowili zapuścić się na teren, który właśnie zbombardowali. Dlaczego tak się stało? Wybuch wiąże się z różnymi efektami, jak na przykład podwyższenie poziomów występujących w najbliższym otoczeniu potworów. Możliwe, że Bethesda nie przewidziała sytuacji, w której konieczne jest zastosowanie wielokrotnego buffu statystyk w tak krótkim czasie, co zaowocowało crashem serwera.

Ponieważ atomówki są elementem późniejszego stadium rozgrywki i zdecydowana większość użytkowników preferuje uczciwą zabawę (detonacja trzech ładunków w cztery dni po premierze jest możliwa, lecz gracze, o których mowa, posłużyli się zewnętrznym skryptem łamiącym szyfr bomby), błąd nie został jeszcze potwierdzony przez innych graczy.

Całość została uwieczniona na streamie, którego fragment możecie obejrzeć tutaj:


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze