World War 3: Studio The Farm 51 przedstawia plan rozwoju gry
Polska gra będzie stopniowo obrastać w nowe treści i funkcje.
Sieciowa strzelanka World War 3 nieco ponad miesiąc temu trafiła do wczesnego dostępu na Steamie. W tym dość krótkim okresie czasu rodzimy developer opublikował kilka łatek, które poprawiły stabilność serwerów, zbalansowały rozgrywkę oraz wyeliminowały wiele niedoróbek natury technicznej. Nic więc dziwnego, że gra zebrała ostatnio sporo pozytywnych opinii. Dzieło gliwickiego studia przetrwało najtrudniejszy okres.
Co istotne, w najbliższych tygodniach i miesiącach otrzymamy nie tylko kolejne poprawki, lecz także świeżą zawartość. Według przedstawionego planu rozwoju aktualizacja 0.2 wprowadziła do gry m.in. tryb Team Deathmatch (potyczki 10 vs 10 i specjalnie dopasowane do nich środowisko warszawskiego centrum handlowego), polski karabinek szturmowy MSBS BP, mundur rosyjskiego partyzanta, niemiecki pojazd IFV Boxer, dodatkowe przedmioty kosmetyczne oraz usprawnienia oprawy audiowizualnej.
Na start zmagań w stylu battle royale (tryb Recon) poczekamy do momentu wprowadzenia aktualizacji 0.4, czyli do stycznia przyszłego roku (nowa zawartość będzie publikowana raz w miesiącu). World War 3 w finalnej wersji zaoferuje nam choćby pięć trybów rozgrywki, dziewięć map i ponad czterdzieści broni. Nie zabraknie również pokaźnej liczby przedmiotów kosmetycznych i zestawu gadżetów.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.