Fallout 76: Posiadacze kolekcjonerki jednak dostaną torby, za które zapłacili
Wydawca uderzył się w pierś.
Afera, jaka rozpętała się, gdy nabywcy wydania kolekcjonerskiego najnowszego Fallouta nie otrzymali tego, za co zapłacili, może znaleźć w miarę szczęśliwe zakończenie. Wydawca ogłosił za pośrednictwem Twittera, że każdy, kto nie jest zadowolony z badziewnego nylonowego worka, który otrzymał w wycenionym na 200 dolarów zestawie, może zgłosić ten fakt działowi wsparcia i tym razem nie zostanie zbyty żadnym „Przykro nam, że nie jesteś zadowolony”.
We are finalizing manufacturing plans for replacement canvas bags for the Fallout 76: Power Armor Edition. If you purchased the CE, please visit https://t.co/S5ClEZuQrx and submit a ticket by Jan. 31, 2019. We’ll arrange to send you a replacement as soon as the bags are ready.
— Bethesda Support (@BethesdaSupport) December 3, 2018
Finalizujemy właśnie plan produkcji płóciennych toreb do Fallout 76: Power Armor Edition. Jeżeli kupiłeś edycję kolekcjonerską, udaj się pod wskazany adres i dokonaj zgłoszenia do 31 stycznia 2019. Zorganizujemy wysyłkę toreb, gdy tylko zostaną wyprodukowane.
Do reklamacji zgłoszonej serwisowi Bethesdy (wydawca przygotował na tę okoliczność specjalny formularz) trzeba dołączyć dowód zakupu gry w wersji Power Armor Edition, na którym należy zapisać swoje dane (nick z Bethesda.net, imię i nazwisko oraz adres e-mail), a następnie załączyć skan tak przygotowanego dokumentu do zgłoszenia.