The Division 2: Początek przygody i garść informacji o późnej fazie gry [WIDEO]
Nieważne, jak się zaczyna. Ważne, z czego strzela się pod koniec.
Premiera The Division 2 odbędzie się 15 marca, więc nie dziwne, że o grze wiemy już całkiem sporo. Ostatnio Ubisoft informował na przykład o Strefach Mroku – specjalnych lokacjach, w których rozgrywka łączy elementy PvE i PvP. Choć w trakcie podobnych wypraw można zdobyć wyjątkowo cenne przedmioty, trzeba się liczyć nie tylko z przeciwnikami sterowanymi przez AI, ale także potencjalną zdradą ze strony towarzyszy.
Naturalnie na doświadczonych agentów będą czyhały też inne niebezpieczeństwa w tym żołnierze Czarnych Kłów, czyli tutejsi spece od technologii. Na szczęście stając po niewłaściwej stronie ich luf, gracze nie będą skazani na porażkę. Wszystko dzięki systemowi specjalizacji. Zaawansowani bohaterowie otrzymają dodatkowe drzewka talentów, stając się przykładowo mistrzami wielkokalibrowych karabinów snajperskich czy granatników.
Zanim zostaniecie zaprawionymi w bojach zabijakami, musicie jakoś nabrać doświadczenia. Materiał przygotowany przez serwis IGN pozwala sprawdzić, czego możecie się spodziewać po wczesnej fazie gry.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.