Borderlands 3: Wydaje się, że reklama przypadkiem potwierdziła jesienną datę premiery [WIDEO]
Wyciekły także okładki produkcji, a kwestia wyłączności dla Epic Games Store pozostaje otwarta.
Jeżeli wczoraj nie byliśmy jeszcze przekonani, że w najnowsze Borderlands przyjdzie nam zagrać już we wrześniu, to dzisiaj zyskaliśmy chyba pewność. Jeden z fanów nakręcił bowiem reklamę gry, która wyświetlała się cokolwiek przedwcześnie na francuskim youtubie. Tym samym wszystkie podejrzenia o średnio zabawny żart primaaprilisowy możemy chyba uznać za niebyłe i cieszyć się, że za niecałe pół roku będziemy mogli śmigać po Pandorze i innych planetach uniwersum. Jednocześnie ponownie pojawia się pytanie o wyłączność dla Epic Games Store, ponieważ na wideo możemy zobaczyć tylko jego logo (obok twórców i wydawcy).
Wspomnianą reklamę możecie zobaczyć poniżej:
Oprócz tego niezawodny Wario 64 opublikował także projekty okładek różnych edycji tytułu.
Borderlands 3 box art + Deluxe Edition + Super Deluxe Edition + Diamond Loot Chest Collector's Edition pic.twitter.com/sCOKV5dDGc
— Wario64 (@Wario64) April 3, 2019
Przy okazji poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej. Dostaniemy w niej:
Oczywiście pewni powyższych informacji będziemy w 100% dopiero dzisiaj wieczorem, kiedy Gearbox oficjalnie ogłosi datę premiery.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.