Anno 1800: Premiera ominęła Steama, a mimo to gra jest najszybciej sprzedającą się odsłoną w historii serii
W pierwszym tygodniu gra zaliczyła czterokrotnie lepszy wynik od poprzedniczki.
Wygląda na to, że Ubisoft po raz kolejny dobrze wyszedł na układzie z Epic Games Store. Poprzednio Francuzi chwalili się świetnymi wynikami The Division 2, a teraz przyszedł czas na Anno 1800. Jak zapewne pamiętacie, gra była dostępna na Steamie tylko do dnia premiery i dziś można ją zakupić wyłącznie za pośrednictwem Uplaya oraz sklepu Epica. Mimo to produkcja radzi sobie podobno rewelacyjnie i w pierwszym tygodniu po premierze (to ważne w kontekście powyższych informacji) sprzedawała się czterokrotnie szybciej niż Anno 2205 w analogicznym okresie. Ubisoft nie podał niestety konkretnych liczb, ale warto mieć na uwadze, że nie jest jedyną firmą, która chwali sobie współpracę z nową platformą. Zadowolenia nie kryje też odpowiedzialne za World War Z Saber Interactive. Gra na motywach powieści Maksa Brooksa rozeszła się na tyle dobrze, że zaskoczyła samych twórców. Szczególnie nieoczekiwana była dla nich popularność, jaką edycja pecetowa cieszyła poza granicami USA.
Wróćmy do Anno 1800: korzystając z okazji, Ubisoft podzielił się też kilkoma ciekawymi statystykami (spójrzcie też na infografikę):
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.