Gears 5: Zaprojektuj własny koszmar albo zgotuj go znajomym [WIDEO]
Oto jak dzieła edytor poziomów.
Piątym Gearsom nic już nie powinno przeszkodzić w desancie na pecety i konsole Microsoftu, a pełne ręce roboty będą mieli nie tylko zwolennicy krwawej jatki, ale też nieco bardziej twórczy z nas. The Coalition od dawna zapowiadało, że jednym z elementów nowego trybu Escape (po szczegóły zapraszam TUTAJ) będzie rozbudowany edytor poziomów. Teraz dowiedzieliśmy się, jak konkretnie ma działać.
Biorąc się za tworzenie własnego kawałka piekła, można zdecydować nie tylko o liczbie i gatunku napotkanych przeciwników, ale też kształcie samej mapy. Buduje się ją z gotowych sekcji, które można ze sobą dowolnie łączyć. Dodatkowo ustala się też rozłożenie zapasów i amunicji oraz ogólne cechy rozgrywki, na przykład czas, po jakim eksploduje kluczowy dla tego trybu ładunek wybuchowy. Swoimi dziełami rzecz jasna można się potem podzielić ze światem. Niewykluczone, że w przyszłości podobny edytor będzie dostępny także dla pozostałych rodzajów rozgrywki.
Poniżej możecie przyjrzeć się właściwej rozgrywce:
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.