Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITNowa produkcja Riot Games to hardkorowa karcianka! [WIDEO]

enki środa, 16 października 2019, 4:13 News

Legends of Runeterra to hardkorowy konkurent dla Hearthstone'a i Magic: the Gathering Arena. Powstawał od trzech lat w tajemnicy, a już od dziś wybrańcy będą mogli testować pierwszą betę.

Obchody jubileuszu 10-lecia League of Legends trwają w najlepsze. Z tej okazji Riot podzielił się kilkoma projektami, nad którymi pracuje już od dawna. Jednym z najważniejszych z nich jest właśnie Legends of Runeterra. O tym, jak się w nią gra, twórcy opowiadają tak:

 

Natomiast ja miałem okazję już spędzić z grą pół dnia w europejskiej siedzibie Riotu. Poniżej w kilku zdaniach po swojemu wyjaśniam, o co właściwie w Legends of Runeterra chodzi i dlaczego ma ogromne szanse na to... by nie powtórzyć błędów Artifacta. Po więcej info na temat gry zapraszam do obszernego artykułu w CD-Action 13/2019, który ukaże się 22 października!

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 17 października 2019, 16:52   Bluearga
Pierwsze wrażenie - takie sobie. Generalnie jak dla mnie jest trochę chaotyczna i ma dziwną mechanikę, którą z początku ciężko ogarnąć. Takie trochę HS, trochę MTG, ale to może tylko takie złe wrażenie. Od strony graficznej ładna, chociaż momentami ma się wrażenie azjatyckiej kiczowatości z przesadą błysków. Nie wiem jak sobie poradzi na rynku, ale znane uniwersum z dużym fanbase może im zrobić robotę.
czwartek, 17 października 2019, 9:14   Grus
Też mi się podobała Might and Magic: Duel of Champions. Osobne wartości ataku i obrony, NIErównoczesne ścieranie się jednostek i plansza z liniami dająca spore możliwości manewrowania - coś pięknego. Żadna inna karcianka mi tak nie podeszła, szkoda, że Ubisoft, a potem BlueByte usmażyli tę grę. Przy czym teraz widzę, że są jakieś nieoficjalne serwery do niej, trzeba będzie obadać.
środa, 16 października 2019, 18:20   Grang
@kolanko22 no z tym TFT to nie trafiłeś, średnia graczy na poziomie 50 milionów raczej ich zadowala wystarczająco ;) ale na rynku karcianek nigdy nie wiadomo, to prawda
środa, 16 października 2019, 14:11   NieMy
TT odniosło duży sukces więc tutaj może być podobnie, uniwersum które ma sporo oddanych fanów do tego gra nie będzie P2W. HS sobie średnio ostatnio radzi więc może pora na jakieś zmiany. Ja uwielbiam karcianki i tą sprawdzę z chęcią.
środa, 16 października 2019, 10:01   Equisetum
Rynek karcianek jest według mnie zamknięty. Wybór jest spory, a poziom bardzo wysoki. RIOT jak szybko wypuści grę tak szybko ją zamknie.
środa, 16 października 2019, 9:59   Urungulu
Jakkolwiek lubię karcianki i mają one sporo graczy, tak jest to nisza i to ciężko zapełniona. HS, MTG, Shadowverse, nawet Gwint się tam ledwo mieści... No ale cóż, jak chcą i ich stać :D
środa, 16 października 2019, 9:56   Naars
@down: Blisko jesteś, Riot robi szczelankę pierwszoosobową. Na razie niewiele wiadomo.
środa, 16 października 2019, 8:43   taz159357
To za 2 lata czekamy na loot shootera.
środa, 16 października 2019, 7:58   Naars
Wow, rychło w czas, przecież karcianki są teraz na topie! Oh, wait...
środa, 16 października 2019, 7:56   LordPoland
Halo, 2013, Rito do ciebie.

O autorze

Michał 'enki' Kuszewski

Podobne newsy

League of Legends: Seria fabularnych filmów przybliżających nam bohaterów uniwersum [WIDEO]

News
piątek, 17 kwietnia 2020

league-of-legends-seria-fabularnych-filmow-przyblizajacych-nam-bohaterow-uniwersum-wideo Zaskakują jakością i udowadniają, że większy nacisk na fabułę może wyjść Riotowi na dobre.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z