Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Path of Exile: W nowym dodatku zarazimy się fikcyjną chorobą, prawdziwa może opóźnić testy „dwójki” [WIDEO]

Cursian środa, 26 lutego 2020, 16:07 News
pc

Tak, znowu chodzi o koronawirus.

Przyznacie, że jest w tym coś pokrętnie zabawnego. Podstawową atrakcją Delirium, czyli najnowszego rozszerzenia do Path of Exile, będzie fakt, że główny bohater zarazi się magiczną chorobą, wpływającą na jego umysł. Aby ją zwalczyć, trzeba będzie przenieść się do krainy koszmarów i stawić czoła nowym, potężnym monstrom. Gracz będzie mógł w pewnym stopniu kontrolować poziom wyzwania danej mapy, używając od jednej do pięciu kul delirium, za sprawą których starcia staną się trudniejsze, ale nagrody cenniejsze. Pojawi się też możliwość ulepszania zdolności pasywnych za pomocą klejnotów i nie zabraknie świeżutkiego sprzętu. Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ. Dodatek trafi na pecety 13 marca, zaś konsolowcy muszą poczekać nieco dłużej.

Gdzie tkwi ta obiecana ironia? Podczas gdy w Delirium będziemy walczyć z fikcyjną chorobą, ta prawdziwa, czyli słynny także i w naszej branży koronawirus (a w zasadzie COVID-19, przez który Redzi, Sony i kilka innych firm odpuszczą sobie targi PAX East) najprawdopodobniej opóźni testy Path of Exile 2. W rozmowie z portalem PCGamesN Chris Wilson z Grinding Gear Games obwieścił, że choć jego ekipa planowała udostępnić wersję beta pod koniec 2020 roku, najpewniej będzie musiała zweryfikować plany, bo prace idą wolniej niż zakładano i gra przez długi czas nie przyjmie jeszcze postaci, jaką można by pokazać fanom i zacząć zbierać pierwsze opnie.

Przyczyną owego zastoju ma być właśnie wspomniany koronawirus. Studio musiało przesunąć podstawową załogę do prac nad Delirium i planowało, że zgodnie ze zwyczajem część obowiązków związanych z odleglejszymi projektami (w tym przypadku „dwójką”) zleci pracownikom zewnętrznym. Problem polega na tym, 30 z nich pracuje dla różnych firm na terenie Chin. Po wybuchu epidemii na terenie Państwa Środka zabroniono im powrotu do biur ze względów bezpieczeństwa, a to z kolei zaowocowało kilkutygodniowym poślizgiem. Cierpiące na niespodziewane braki kadrowe Grinding Gear Games postanowiło, że w tym wypadku priorytetem powinno być właśnie dokończenie Delirium, gdyż Path of Exile 2 i tak majaczy dopiero na horyzoncie. Studio uspokaja, że póki co nie ma powodów do niepokoju, ale dotrzymanie zakładanych dotychczas terminów może okazać się problemem.  

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 27 lutego 2020, 10:29   psztol
Mnie natomiast od POE odrzucają animacje... Gra ma fajne podstawy i z tego co widać jest MEGA grywalna, ale jak próbuję w nią grać to odbijam się po dłuższej chwili. Nie jestem w stanie znieść tego jak sztucznie wyglądają animacje rzucania czarów albo ataków... Nawet jak oglądałem ten filmik to mdliło mnie na ich widok... Próbowałem zagrać wielokrotnie, ale nie mogę się przemóc :/
czwartek, 27 lutego 2020, 8:52   Aramis
Mnie zawsze prędzej czy później zniechęcał system aktywnych umiejętności w gemach. Wolę mieć jednak kontrolę nad drzewkiem skilli (tak jak zrobili z rozwojem atrybutów), niż je grindować.
środa, 26 lutego 2020, 22:22   GeDo
Nie wiem ja ograłem Diablo 3 a teraz pogrywam w PoE i jest równie dobra jak dla mnie a w niektórych aspektach nawet lepsza niz Diabełek no i trudniesza przy okazji...
środa, 26 lutego 2020, 21:32   BIsken
Kurde to wygląda znakomicie, ale jakoś nigdy nie mogę się wkręcić w tą grę. W Diablo mogę grać godzinami a w PoE zaraz mi się nudzi...
środa, 26 lutego 2020, 19:28   GeDo
Kolejny dodatek:D Mają rozmach...

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
11

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z