Disco Elysium wybiera się na Switcha
Tym samym najsłynniejszy detektyw zeszłego roku zaszczyci swą obecnością wszystkie główne platformy.
Choć Disco Elysium od początku zapowiadało się nieźle, nikt chyba nie spodziewał się, że pecetowa edycja osiągnie aż tak wielki sukces i stanie się jedną z najlepiej ocenianych gier zeszłego roku oraz zgarnie masę branżowych wyróżnień w tym trzy statuetki w ramach nagród BAFTA. Studio ZA/UM szybko wykorzystało okazję i rozwinęło swój projekt o kolejne elementy w tym między innymi przeznaczony dla najwytrwalszych tryb Hardcore.
Kolejnym krokiem mającym na celu spopularyzowanie gry było ogłoszenie prac nad wersjami na PS4 i XBO – mają się one ukazać jeszcze w tym roku. Najbardziej pokrzywdzeni wydawali się więc właściciele konsoli Nintendo, ale okazało się, że i oni mają powody do radości. Podczas podcastu BBC Game On Aleksander Rostov z ZA/UM został zapytany o plany w tej materii. Odrzekł, że udzielany przez niego wywiad odrywa go właśnie od pisania dokumentacji projektowej interfejsu dla portu na Switcha. Tym samym mamy więc jasność, że takowy powstaje, ale niestety nie wiemy jeszcze, kiedy będzie gotowy. Podobno „wkrótce”.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.