5
23.04.2020, 10:55Lektura na 2 minuty

Doom Eternal z trzykrotnie lepszą sprzedażą od poprzedniej części

Szczerze mówiąc, nie jesteśmy zdziwieni.


Witold Tłuchowski

Marzec zdecydowanie należy zaliczyć do udanych – no, przynajmniej pod kątem gier. Spośród grona świetnych tytułów, które trafiły w zeszłym miesiącu na rynek, szczególne miejsce w naszych sercach zajmuje Doom Eternal. Produkcji id Software udała się zresztą rzecz niemożliwa – przewyższała jakością swoją poprzedniczkę, zachwycając i krytyków, i graczy. W parze ze świetnymi ocenami poszła ogromna popularność tytułu – aż do tej nie wiedzieliśmy jednak, że była aż tak duża.

SuperData opublikowało właśnie dane dotyczące cyfrowej sprzedaży gier wideo w minionym miesiącu. Wynika z nich, iż nowy Doom poradził sobie wyśmienicie – pod względem zarobków zameldował się na piątym miejscu wśród produkcji pecetowych (gdzie wyprzedziły go tylko popularne produkcje zarabiające na mikropłatnościach) i na czwartym konsolowych.

Dowiedzieliśmy się również, ile sztuk gry trafiło do klientów w ciągu 11 dni od premiery. Doom Eternal może pochwalić się 3 milionami sprzedanych cyfrowych kopii – i to tylko w marcu. To wynik ponad trzykrotnie lepszy niż poprzedniej odsłony, która przez 18 dni  w maju 2016 znalazła 957 tysięcy nabywców (mówimy tylko o cyfrowych wydaniach). Z pewnością Eternalowi w uzyskaniu takiego rezultatu pomogła w jakimś stopniu pandemia, ale i tak robi on wrażenie. Nie wiemy natomiast niestety, jak prezentuje się sprzedaż wersji fizycznych (i prędko się nie dowiemy, ponieważ Bethesda niechętnie dzieli się takimi danymi). 


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze