Path of Exile: Harvest – Przyszła pora na żniwa w zaprojektowanym przez nas samych ogrodzie [WIDEO]
Kto sieje potwory, ten zbiera loot. Czy jakoś tak.
Grinding Gear Games nieustannie stara się odwieść nasze myśli od zapowiedzianej na koniec roku „dwójki”. W końcu dopiero co walczyliśmy z magiczną chorobą w Delirium, a już niedługo sięgniemy po motykę i w słomkowym kapeluszu ruszymy do przydomowego ogródka.
Dobrze, może w praktyce wyglądać będzie to odrobinę inaczej. Za pomocą portalu Oshabi przeniesiemy się do Świętego Gaju, w którym posiejemy znajdywane w różnych lokacjach nasiona. Po krótkim czasie wyrosną z nich potwory, a my rozpoczniemy tytułowe żniwa. Cała zabawa polega na tym, że potężniejsze ziarenka będą wymagać od nas więcej zachodu (i to nie tylko podczas wyrywania wyrosłych z nich chwastów) – przygotujcie się więc na konstruowanie całego systemu użyźniającego glebę etc. Nagrodą za trud będzie Lifeforce – z niej wytworzymy potężne przedmioty.
Dodatek przyniesie oprócz tego sporo zmian w innych aspektach rozgrywki, w tym Brandach, umiejętnościach czy ekwipunku. Poprawione zostanie także drzewko talentów pasywnych, a mechaniki z Delirium zostaną włączone na stałe do gry. Więcej szczegółów znajdziecie W TYM MIEJSCU.
Path of Exile: Harvest na pecetach pojawi się 19 czerwca. Posiadacze Xboksów One i PS4 poczekają na rozszerzenie do 24 czerwca. Rzecz jasna dostępny będzie za darmo.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.