Ghost of Tsushima najszybciej sprzedającą się nową marką Sony w historii PS4
Po kilkudziesięciu godzinach gry wcale się temu nie dziwię.
Twórcy Infamous zdecydowanie spełnili pokładane w nich nadzieję. Nawet jeżeli ich najnowsze dzieło nie każdemu przypadło do gustu (wśród generalnie bardzo dobrych recenzji nie brakuje i przeciętnych not), gracze wydają się zadowoleni. Wiedzieliśmy już, że produkcja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem na niektórych rynkach, ale Sony nareszcie podzieliło się konkretnymi statystykami.
Ghost of Tsushima w pierwszy weekend, czyli trzy dni od debiutu, sprzedało się w liczbie 2,4 miliona kopii (mówimy o sprzedaży bezpośredniej, nie egzemplarzach wysłanych do sklepów). Oznacza to, że dzieło Sucker Punch zaliczyło najlepszy start ze wszystkich nowych marek wyprodukowanych przez Sony w historii PS4. Oczywiście konkurencja nie była zbyt liczna, ale takie Days Gone okrzyknięte zostało sprzedażowym hitem... choć firma do dziś nie pochwaliła się żadnymi danymi na ten temat.
Ghost of Tsushima is now PS4's fastest selling first-party original IP debut with more than 2.4 million units sold through globally in its first 3 days of sales.
— PlayStation (@PlayStation) July 24, 2020
Congratulations @SuckerPunchProd, and thank you to fans around the world for taking part in Jin's journey. pic.twitter.com/6aE4U7YZJH
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.