Marvel’s Avengers: Twórcy wierzą, że gracze powrócą do ich produkcji
Musimy tylko dać im trochę czasu, by dodali więcej zawartości.
Na niecały miesiąc przed premierą beta Avengersów potwierdziła to, czego wszyscy się chyba obawiali – nowa produkcja Square Enix raczej o tytuł gry roku nie powalczy. Sympatyczna kampania nie mogła wynagrodzić góry problemów technicznych i skromnej endgame'owej zawartości, podlanej męczącą powtarzalnością zadań. Efekty można było dość szybko zobaczyć w błyskawicznym odpływie graczy po debiucie – przynajmniej na pecetach, ponieważ innymi danymi nie dysponowaliśmy.
W tym momencie przy Marvel’s Avengers swój czas na Steamie spędza równocześnie w porywach 2000 osób, a nie jest to wynik, którym chwalić chciałby się jakikolwiek tytuł AAA. Twórcy są jednak pewni, że odbicie jest tylko kwestią czasu. W przesłanym Kotaku oświadczeniu piszą:
Do naszych graczy: każdego dnia walczymy, aby stworzyć najlepszą możliwą grę dla naszej społeczności. Mamy wspaniały zespół ds. społeczności w Crystal Dynamics i Square Enix, który codziennie kieruje wszystkie wasze obawy, sugestie i opinie do zespołu developerów. Słuchamy. Wprowadzamy poprawki, ulepszenia i dodatki tak szybko, jak to tylko możliwe, aby uczynić Marvel’s Avengers grą, o której wszyscy marzymy. […] Jesteśmy przekonani, że zobaczymy, jak gracze na PC (a także na Xboksie One i PlayStation 4) wracają do gry, gdy dodamy nową, ekscytującą zawartość do endgame'u i pokażemy, że nadal koncentrujemy się na ulepszaniu produkcji.
Świeża zawartość, o której mowa, to m.in. dwoje Hawkeye'ów (Kate Bishop i Clint Barton) dołączających do obsady przy okazji pierwszych Operacji. Wcześniej nasi superbohaterowie trafią do nowych stref wojny (Tachyon Rifts), posterunków czy przeznaczonego dla najmocniejszych postaci AIM’s Cloning Lab. Studio zapewnia także, że stale pracuje nad balansem gry i dodawaniem kolejnych funkcji.
Marvel’s Avengers walczą o naszą wolność na pecetach, PS4 i Xboksie One. 10 listopad tytuł trafi także na Xboksa Series X/S, a 19 listopada na PS5.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.