Ghost of Tsushima: Dzieło Sucker Punch na PlayStation 5 ma działać „nawet w 60 fps-ach”
Zachowane zostaną także zapisane stany gry z PS4, więc będę miał dobry pretekst, by wypróbować New Game+.
Sony długo kazało fanom czekać na bardziej szczegółowe informacje dotyczące kompatybilności wstecznej na PlayStation 5, ale w zeszłym tygodniu w końcu się nimi podzieliło. W skrócie: na nowej konsoli uruchomimy właściwie wszystkie gry z „czwórki”, ale nie w przypadku każdej zagwarantowane zostanie bezproblemowe działanie. Część produkcji (nie wiemy, jak duża) skorzysta także z funkcji Game Boost, która „może sprawić, że będą uruchamiane w większej liczbie klatek na sekundę”.
Choć listy działających w ten sposób tytułów jeszcze nie poznaliśmy, Sucker Punch już zdążyło się pochwalić, iż jednym z nich będzie Ghost of Tsushima. Wraz z grą na piąte PlayStation przeniesiemy też save'y – co, jak zaznacza Sony, nie musi być wcale standardem. Największą atrakcją będzie jednak możliwość odblokowania liczby klatek na sekundę, dzięki czemu zagramy „nawet w 60 fps-ach”. Cóż, dobre i to. Na pocieszenie studio zapowiada, że czasy ładowania na PS5 zostaną skrócone w jeszcze większym stopniu – a przecież już teraz były szalenie imponujące.
#GhostOfTsushima will be playable on PS5 on day one via backward compatibility, and you’ll be able to transfer your save from PS4 to pick up where you left off!
— Ghost of Tsushima OUT NOW (@SuckerPunchProd) October 9, 2020
Find out more info on the @PlayStation Blog: https://t.co/zirVETqRje https://t.co/2iblq4q1EJ
W Ghost of Tsushima na PS5 zagramy w Polsce 19 listopada, czyli w dniu premiery konsoli. Już 16 października do gry trafi aktualizacja 1.1 wprowadzająca m.in. New Game+ i tryb multiplayer.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.