The Division: 40 milionów graczy w 5 lat, nowa zawartość do drugiej części w drodze
Do gry trafi niewidziany nigdy wcześniej w serii tryb, chwilę jednak na niego poczekamy.
Wielcy wydawcy bardzo polubili się z formułą loot shooterów – gatunek ten idealnie wpasowuje się przecież w ideę gry-usługi, a jego przedstawicieli można wspierać całymi latami. Do tego daje duże pole do popisu różnej maści mikrotransakcjom (bonusy do zdobywanego expa, przedmioty kosmetyczne, loot boksy – jest w czym wybierać), które można uzupełniać okazjonalnymi większymi DLC. Chętnych do tworzenia kolejnych kuzynów Borderlandsów i Destiny od dawna więc nie brakuje.
Swoich sił z niemałym powodzeniem spróbował także na tym polu Ubisoft. Firma powierzyła przygotowanie The Division studiu Massive Entertainment i zdecydowanie może być zadowolona z rezultatów. Równo pięć lat temu tytuł zabrał nas do Nowego Jorku zdewastowanego przez pandemię tajemniczego wirusa, rzucając nas w buty agentów tytułowej Dywizji. Świetne przyjęcie upewniło wydawcę w słuszności obranej ścieżki i otworzyło drogę do sequela.
Twórcy zdradzili w weekend plany rozwoju wydanej dwa lata temu „dwójki” i przy okazji pochwalili się świetnymi wynikami całej serii. A jest czym: w ciągu pięciu lat The Division przyciągnęło do siebie ponad 40 milionów graczy.
We want to provide you with an update on the current status of The Division 2, its upcoming content and the game’s cadence moving forward.
— The Division 2 (@TheDivisionGame) March 5, 2021
Read more in our dedicated article >> https://t.co/TT5XQu5Z2y pic.twitter.com/2y0GNFND8A
Studio potwierdziło też, że wraz z bukareszteńskim oddziałem Ubisoftu pracuje nad nową zawartością do drugiej części. W kolejnej dużej aktualizacji zobaczymy więc niewidziany wcześniej w cyklu tryb. Na jakiekolwiek szczegóły musimy jednak nieco zaczekać, ponieważ projekt znajduje się dopiero na wczesnym etapie rozwoju. Najwcześniej do gry trafi późnym 2021.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.