Green Hell: Przesunięto premierę najnowszego dodatku
Polska produkcja w dalszym ciągu wzbudza spore zainteresowanie.
Survivalowe Green Hell (PC, PS4, Xbox One i Switch) osiągnęło zaskakujący sukces. Nic więc dziwnego, że gra nadal jest kluczowym projektem dla studia Creepy Jar. Obecnie trwają prace nad kolejnymi poprawkami, aktualizacjami oraz porcjami świeżej zawartości. Warszawska ekipa chce tworzyć naprawdę wciągające treści, dlatego premiera dodatku „The Spirits of Amazonia Part 3” została przesunięta na bliżej nieokreślony termin. Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar, tłumaczy decyzję w następujący sposób (Stockwatch.pl):
Pierwsze dwie części dodatku The Spirits of Amazonia okazały się ogromnym sukcesem, a ich premiery wyraźnie podbijały ilość sprzedanych kopii Green Hell na Steam. W związku z tym, oczekiwania graczy co do finałowej części rozszerzenia są zdecydowanie wyższe niż w przypadku poprzednich. Sprzedaż w dalszym ciągu jest bardzo wysoka – zgodnie z raportem z dnia 23 sierpnia 2021 od początku roku wyniosła 832 tys. kopii na wszystkich platformach. Dlatego też, do ostatniego, finałowego dodatku Green Hell przykładamy szczególną wagę – The Spirits of Amazonia 3 będzie największym z przygotowywanych przez nas rozszerzeń.
Oczywiście kolejny rozdział emocjonującej podróży pojawi się również na wiodących konsolach. To samo zresztą tyczy się poprzednich rozszerzeń. Warto dodać, iż developer zamierza przenieść Green Hell na najnowsze platformy sprzętowe, czyli PS5 i Xboksa Series X/S (pełnoprawne wydanie).
Ogólny sukces gry przekłada się na finanse Creepy Jar. Tylko w pierwszym półroczu (2021) spółka wypracowała ponad 11,5 mln zł zysku netto, a stan gotówki był na koniec czerwca na poziomie 38,1 mln zł. W takiej sytuacji rodzimy developer może realizować kolejne cele. Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu:
Zabezpieczenie finansowe sprawia, że możemy dopracować nasze produkty tak aby Creepy Jar był kojarzony wyłącznie z wysoką jakością. Jednocześnie należy pamiętać, że obecnie przy Green Hell pracuje mniejsza część zespołu – zdecydowana większość została już przesunięta do prac na Chimerą – naszym kolejnym tytułem, który będzie symulatorem przetrwania w kosmosie.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.