Marvel’s Guardians of the Galaxy: Twórcy pokazują fragmenty rozgrywki i mówią o zaletach ray tracingu
Jest na czym oko zawiesić.
Kolejne spojrzenie na pecetową wersję nadchodzącego dzieła studia Eidos Montreal. Najnowszy materiał wideo próbuje nas przekonać, że ray tracing i interaktywni Strażnicy Galaktyki to po prostu idealne połączenie. Technologia śledzenia promieni ma pozytywnie wpływać na ogólną immersję oraz w pewnym sensie „ożywiać” projekty lokacji. Cóż, efekt końcowy prezentuje się naprawdę kusząco. TUTAJ znajdziecie nieco więcej informacji o komputerowym wydaniu gry.
Dodam jeszcze, że filmik zawiera króciutkie fragmenty rozgrywki. Kanadyjski developer zachęca nas do poznania oryginalnych przygód niezwykłej grupy najemników. Grupy, która stopniowo buduje rodzinne więzi i docenia moc prawdziwej przyjaźni. To będzie emocjonalny rollercoaster!
Niejako przy okazji dorzucam oficjalne wymagania sprzętowe (nie ma tu zestawu z kartą z serii GeForce RTX):
Minimalne:
Rekomendowane:
Marvel’s Guardians of the Galaxy trafi na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S i Switcha (Nintendo stawia na granie w chmurze) już 26 października. A jeśli już o premierze mowa, w TYM miejscu znajdziecie zwiastun, który ma uświetnić to wydarzenie.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.