Apex Legends: EA wycofuje się z kontrowersyjnej decyzji dotyczącej przepustki sezonowej
Po zalewie negatywnych opinii twórcy musieli stanowczo zareagować.
Na początku lipca Respawn Entertainment ogłosiło nowy system przepustki bojowej do Apex Legends, której debiut miał przypaść na 22. sezon. W najszybszym skrócie – twórcy podzielili battle passa na dwie części, za które trzeba osobno zapłacić i to nie za pomocą waluty premium, tylko realną gotówką. Nic więc dziwnego, że karta gry na Steamie została zalana falą negatywnych opinii, które tydzień temu przekroczyły barierę 30 tysięcy.
W związku z tym Respawn Entertainment oraz Electronic Arts postanowili wykonać jeden krok do tyłu. Za pośrednictwem X-a (dawniej Twittera) ogłosili nowe zmiany w formule przepustki sezonowej. Podział na dwa battle passy pozostanie, jednak twórcy przywrócą możliwość zakupu za pośrednictwem Apex Coins. Koszt pakietu premium wyniesie 950 AC.
Poprawek jest więcej. 6 sierpnia, w momencie premiery 22. sezonu, gracze będą mieli okazję zdobyć pierwszą część przepustki sezonowej za wykonanie serii specjalnych wyzwań. W przypadku startu drugiej połowy battle passa będzie można ją zakupić za wspomniane wcześniej 950 Apex Coins, na których zdobycie jest czas do 17 września. Dodatkowo twórcy podkreślili przyspieszenie zdobywania poziomów – tych będzie 60.
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.