Assassin's Creed Mirage: Parkour wzorowany na AC Unity
Dobrze oceniana mechanika parkouru z Assassin's Creed Unity ma stanowić inspirację dla twórców nowej części serii – Assassin's Creed Mirage.
Tydzień temu zobaczyliśmy zwiastun nowego Assassina, a później poznaliśmy kilka konkretnych informacji związanych z samą grą. Wiemy już, że ta część będzie znacznie krótsza niż Valhalla – ma przypominać pierwsze gry z serii, które projektowano z myślą o ok. 15-20 godzinach rozgrywki. Poznaliśmy też cenę i zawartość edycji kolekcjonerskiej, a twórcy uspokoili zaniepokojonych fanów, że w Mirage nie będzie ani „prawdziwego hazardu”, ani lootboksów.
Teraz dowiedzieliśmy się, że Basim po zatłoczonym Bagdadzie będzie się poruszał w podobny sposób jak Arno po Paryżu. W ostatnich częściach serii znacznie mniejszy nacisk położono na wspinaczkę na budynki i skakanie po dachach. W Mirage ma się to zmienić, nie dziwi więc, że twórcy zainspirują się Assassin's Creed Unity, który był wysoko oceniany pod kątem płynności parkouru. Oby tylko z Unity nie została też z rozpędu przeniesiona ilość początkowych bugów (brakujące twarze, to był prawdziwy hit).
W myśl zasady „jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów” zamieszczam jeszcze poniżej filmik z prezentacją poruszania się w Unity:
O tym, czy w Assassin's Creed Mirage faktycznie poczujemy ducha początków serii, przekonamy się w 2023 roku.
Czytaj dalej
Zakochany w grach od pierwszego Prince of Persia i komputerów z przyciskiem Turbo. Uwielbiam RPG, mam ogromny sentyment do klasycznych przygodówek.