Assassin’s Creed Shadows z większą liczbą osiągnięć niż Valhalla. Ubisoft opublikował ich listę
Ubisoft poukrywał w osiągnięciach Assassin’s Creed Shadows wiele smaczków związanych zarówno z poprzednimi odsłonami serii, jak i zupełne innymi grami.
Ubisoft szykuje się do premiery Assassin’s Creed Shadows, która nastąpi już za trzy tygodnie, i liczy na sprzedażowy sukces przebijający kiepski wynik Star Wars Outlaws. Jednocześnie okazuje się, że studio nie ma monopolu na informacje zza kulis produkcji, ponieważ sprzedawcy na własną rękę dają niektórym graczom „wczesny dostęp” do tytułu. Jak słusznie ostrzega firma, można się przez to natknąć w internecie na spoilery, więc trzeba uważać, gdzie się zagląda. Bezpieczna jest za to karta Assassin’s Creed Shadows na Steamie, gdzie twórcy opublikowali właśnie listę osiągnięć gry.
Wśród nich znajdziemy szereg standardowych wyzwań pokroju maksymalnego ulepszenia danych umiejętności lub wykonania czynności związanych z zabójstwami, np. popchnięcie kogoś z dużej wysokości czy wyeliminowanie wroga przez drzwi shoji. Twórcy Assassin’s Creed Shadows pochowali również w osiągnięciach liczne nawiązania do innych gier, w tym także poprzednich części odsłon serii o asasynach. Mnie rzuciło się w oczy „Would You Kindly?” zdobywane za wykonanie kontraktów we wszystkich prowincjach, którego nazwa jest odwołaniem do Bioshocka i fabularnego twistu gry.
Wśród 54 osiągnięć (to o 4 więcej niż na premierę miało Assassin's Creed Valhalla) Ubisoft postanowił nie wprowadzać tych związanych z poziomem trudności ani takich, które byłyby dla nas zablokowane po wybraniu danej ścieżki w fabule. Dlatego też zdaje się, że wszystkie z nich będą w zasięgu ręki już za pierwszym podejściem. Ponadto część z nich (jak np. „Prolog” czy „Epilog”) ma poukrywane opisy, ponieważ zawierają istotne dla historii Assassin’s Creed Shadows informacje.
Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 20 marca na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.