Awoved na materiale z komentarzem twórców. Nowe szczegóły na temat erpega Obsidianu

Obsidian zdobył sławę za sprawą głośnych erpegów pokroju Neverwinter Nights czy Star Wars Knights of the Old Republic II. W ostatnich latach twórcy odrobinę wychylili się ze swojej strefy komfortu, dając nam świetne (co potwierdza recenzja Ninho) Grounded i niecodziennego Pentimenta (który też został u nas zrecenzowany), ale już od 3 lat wiemy, że developerzy szykują też bardziej klasyczną dla siebie produkcję. Avowed po raz pierwszy zobaczyliśmy ledwie kilka dni temu, a już teraz mamy okazję rzucić okiem na nowe materiały i dowiedzieć się nieco więcej na temat tego, czym ta gra właściwie będzie.
O produkcji przez nieco ponad 5 minut opowiada Carrie Patel, pełniąca funkcję game directora i wydaje mi się, że najwięcej wyciągną z tego ci z was, którzy znają świat Pillars of Eternity jako, że obydwie produkcje dzielą to samo uniwersum. Z drugiej strony Patel zapewnia, że brak znajomości dwuczęściowego, izometrycznego erpega nie będzie stanowił przeszkody do dobrej zabawy w Avowed.
Pomimo dość typowego settingu fantasy, tytuł nie ma aspiracji do bycia obsidianowym Skyrimem. Skalą ma przypominać bardziej The Outer Worlds i podobnie jak w tej produkcji skonstruowany został świat – dostaniemy kilka większych, otwartych lokacji, pomiędzy którymi będziemy mogli się przenosić. Cały materiał zobaczycie poniżej:
Oprócz zwiastuna i krótkiego materiału z Xbox Games Showcase Extended wszystko co wiemy na temat Avowed, to głównie plotki sprzed kilku lat. Według planów, premiera ma mieć miejsce w bliżej nieokreślonym terminie przyszłego roku.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Awoved na materiale z komentarzem twórców. Nowe szczegóły na temat erpega Obsidianu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gier z „generycznym fantasy” jest obecnie tak mało, że takie klasyczne fantasy stało się już mniej generycznym, od tego ciągłego dark fantasy które mamy w co drugiej grze obecnie xD
Patrzę na Awoved.
Patrzę na Final Fantasy XVI.
Obsidian, wy tak na serio? Który tam u was rok? 😛
„Skalą ma przypominać bardziej The Outer Worlds i podobnie jak w tej produkcji skonstruowany został świat – dostaniemy kilka większych, otwartych lokacji, pomiędzy którymi będziemy mogli się przenosić.”
Mam tylko nadzieję, że ten tytuł nie odziedziczy po The Outer Worlds potężnej dawki nudy, która zaczyna wdzierać się mniej więcej od połowy gry.
Ba, w moim wypadku wdarła się, zanim w ogóle zagrałem.
Jest super.