Baldur’s Gate 3: Mamy pierwszy gameplay [WIDEO]
![Baldur’s Gate 3: Mamy pierwszy gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/8fa781fa-93de-41a2-a07f-cb9952174eae.jpeg)
Podczas którego Swen Vincke zdołał raz umrzeć, a finalnie zawiesić grę.
Naszej zapowiedzi spodziewajcie się w nadchodzącym numerze CD-Action 04/2020, tymczasem pozostawiamy was z gameplayem:
Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Mamy pierwszy gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pierwszy raz w życiu oglądałem stream na żywo z „worldwide reveal”. Cóż, generalnie gra wygląda jak Divinity 3 z polewką mechaniki D&D. Jeżeli uda im się połączyć mechanikę Divinity z klimatem BG to będzie dobrze. Na razie jestem umiarkowanie optymistyczny.
Jest dobrze, oby fabuła była zachwycająca
ubranka przedsionkowe z wiedźmina
No i mnie kupili. Oglądając gameplay przypomniało mi się Neverwinter Nights 2…
Silnik Divinity + świat BG + zasady DnD 5.0 i turowa walka z mechanikami z D:OS II – jeszcze tylko niech lektorem będzie Fronczewski w polskiej wersji i jestem wniebowzięty
Nie mogę się doczekać!
Meh, znioslbym w sumie wszystko ale nie walke turowa, nie zrozumcie mnie zle w DOS2 nawet fajnie sie gralo ale po Baldurze oczekiwalbym jednak taktycznej pauzy a nie jednego encountera ktory bedzie trwal 5 minut bo tury :/
(W D:OS nie grałem) Walka ciekawa, dialogi/postacie nie porywają, kilka fajnych mechanik. Spróbować na pewno spróbuję, ale bardzo obawiam się, że postacie nie będą tak wyraziste jak w BG. Na większe ilości lore z obecnego Forgotten Realms pewnie nie ma co liczyć?
(W D:OS nie grałem) Walka ciekawa, dialogi/postacie nie porywają, kilka fajnych mechanik. Spróbować na pewno spróbuję, ale bardzo obawiam się, że postacie nie będą tak wyraziste jak w BG. Na większe ilości lore z obecnego Forgotten Realms pewnie nie ma co liczyć?
Modele otoczenia, ikony przedmiotów, nawet czcionki – to wszystko sprawia wrażenie wyciętego z D:OG… Niby to Alpha, ale wszystkiego nie zmienią, jeśli BG3 ma wyjść w 2020 roku. W Baldurach czuło się syf na ulicach, Baldur Lariana wali plastikiem. Zamiast porządnej kontynuacji robią moda do Divinity? Naprawdę chciałbym, żeby to była dobra gra, ale mam bardzo złe przeczucia…
Taki Divinity tylko z inną naklejką. Tak jak @LordiX przytoczył, lepiej jakby zrobili aktywną pauzę dla odmiany, bo wszystko aż za bardzo przypomina Divinity.
Ja wiem, że czy to aktywna pauza czy tury to kwestia gustu i nie będę tutaj się spierał ale czy to w BG, czy w PoE kiedy miałem już wysokolevelową, dopakowaną drużynę przez większość walk szedłem praktycznie w ogóle nie zważając na jakikolwiek element taktyki. W Divinity np większość walk była wyzwaniem i kombinowaniem co osobiście dawało mi większą frajdę. Moim zdaniem turowy system pasuje tutaj lepiej, zwłaszcza że rozgrywki w DnD to nic innego jak tury właśnie a Larian chce bardzo wiernie DnD5 przenieść
jaranko
Dokładnie to, czego oczekiwałem. D:OS2 z systemem D&D.
@wiesiu87 zgadzam się.|dodam że martwi mnie zastosowanie takich elementów jak mage hand i dysbalans w ergonomii akcji na turę.|Np. mage hand powinno być przedłużeniem maga a nie dodatkową postacią.
Zbyt ładnie, kolorowo i cukierkowo. Baldur to była mroczna gra, liczę, że to zmienią. No i aktywna pauza… to po prostu MUSI się pojawić, bo o ile a D:OS bawiłem się przednie o tyle tutaj nie przeżyłbym samej walki turowej.
Babciu, to jest zajebiste!
Narzekacie, że za bardzo podobne do Divinity?|Czego się spodziewacie po tym samym silniku na którym było robione Divinity i od twórców jakby nie patrzeć Divinity? |Divinity OS2 jest świetną grą, pozbawioną bolączek starych RPG mimo wszystko składając im hołd. Może wasza nostalgia jest przychylna starym RPG’om, a nie Baldurowi. Jeśli tak to polecam sprawdzić tytuły pokroju pillars of eternity albo Planescape: Torment.
@DeadProrok, spodziewaliśmy się, jak nazwa wskazuje, Baldur’s Gate 3, a nie Divinity 3 przypudrowanego DnD5.|Zrobili by to pod inna marka to nikt by się nie czepiał. A tak to klapa
Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Ja jestem zachwycony, i ciesze się, że Larian robi grę po swojemu. Przypomnę tylko że od ostatniego Baldura minęło 20 lat, i jeśli geriatria nie jest w stanie zaakceptować faktu, że od tego czasu sporo się zmieniło, to może powinna sobie dać spokój i przejść po raz n-ty BG 1 albo 2.
Narzekanie to takie polskie, aż odświeżyłem stare konto by skomentować… Divinity Orginal Sin 2 był lepszy pod każdym względem od BG 1 i 2, taka prawda. Sam spodziewałem się czegoś innego, ale to jednak NOSTALGIA za dawnymi czasami z których człowiek ma dobre wspomnienia, prawda jest jednak taka, że Baldursy nie zestarzały się dobrze i bronią się jedynie fabułą/muzyką. Weźcie jeszcze pod uwagę, że to dopiero alpha. Walka turowa o wiele bardziej pasuje do zasad D&D niż aktywna pauza.
@Equisteum Baldur mroczny? Tylko pod względem historii, a o tej w BG3 na na razie nie wiele wiadomo. Feareum to przecież najbardziej high fantasy świat w DnD
@YogoWafel Tak, geriatria nie jest w stanie zaakceptować faktu, że jeśli chce się nazywać BG3, to powinno chociaż trochę przypominać BG – bo jeśli będą chcieli zagrać w Divinity, to zagrają w Divinity – czego dzieciarnia najwyżej zrozumieć nie potrafi. To coś to nie jest Baldur’s Gate, tylko mod do Divinity i nic poza tym.
Panie dlaczego to ma system turowy? Przecie to Baldur.
@Piewca Ta, też nie rozumiem czemu ludzie tak pieją, że Baldur taki mroczny. Ta, szczególnie te piękne malowanicze lasy w pierwszej części, w których najróżniejsze ptaszki ćwierkały ;P
Gra wygląda naprawdę zacnie ale już wiem, że jej nie kupię a szkoda. Turowy system walk mnie odpycha.