Baldur’s Gate 3: Nowe złe zakończenia trafią do gry w przyszłym tygodniu

Baldur’s Gate 3: Nowe złe zakończenia trafią do gry w przyszłym tygodniu
Avatar photo
Adam "Adamus" Kołodziejczyk
Swen Vincke zdradził nam, że wielce wyczekiwany siódmy patch trafi do Baldur’s Gate’a 3 w ciągu kilku najbliższych dni.

Oczekiwanie na kolejną dużą aktualizację Baldur’s Gate’a 3 zrobiło się wyjątkowo długie. Wynika to przede wszystkim z ogromnej liczby zmian i nowości, jakie patch wprowadzi do gry, a także niespodziewanego błędu, przez którego testy siódmej aktualizacji musiały zostać opóźnione. Na szczęście twórcy przekazali niedawno, że nowa zawartość pojawi się w grze już we wrześniu.

Teraz CEO Larian Studios, Swen Vincke, doprecyzował, że siódmy patch trafi do produkcji w przyszłym tygodniu. Założyciel belgijskiego studia przekazał nam tę wiadomość podczas targów PAX West, na których oczywiście wystąpił w swojej charakterystycznej zbroi.

https://twitter.com/baldursgate3/status/1829694189346365862

Przypomnijmy, że siódma aktualizacja doda kilka nowych złych zakończeń, a przede wszystkim skupi się na kolejnych finałach historii Mrocznej Żądzy. Oprócz tego patch wprowadzi także ponad 1000 poprawek i nowości, wśród których znajdziemy m.in. ulepszone animacje, zmiany w interfejsie czy zupełnie nowe linie dialogowe.

Warto jeszcze dodać, że aktualizacja będzie początkowo dostępna tylko na PC. Vincke niestety nie wyjawił nam, kiedy dokładnie gracze konsolowi otrzymają możliwość wypróbowania jej na własną rękę. Musimy zatem poczekać na kolejne informacje od Larian Studios a propos debiutu patcha na konsolach.

Jeśli chcielibyście dokładnie zapoznać się z listą zmian, to zajrzyjcie TUTAJ (uważajcie jednak na spoilery).

14 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Nowe złe zakończenia trafią do gry w przyszłym tygodniu”

  1. Can’t wait!

  2. Mam tylko nadzieję, że z sejwami nic się nie pokiełbasi.

  3. Ehh, zazdroszczę użytkownikom PC, że ich czekanie powoli dobiega końca. Oby dla konsolowców wydarzyło się to jeszcze w tym miesiącu.

  4. Wiadomo jak długo będą dodawać te patche/zawartość? Wstrzymuję się z 2 przejściem gry, bo chcę żeby była kompletna.

    • To sobie poczekasz. Gra będzie miała jeszcze z kilka patchy. Prawdopodobnie również, jak w poprzednich gier Larianów, wyjdzie Enhaced/Definitive Edition tej gry, za jakiś rok, a sama gra może dostawać mniejsze patche jeszcze przez wiele lat tak jak sporadycznie dostaje Divinity 2.

    • Oprócz patch’a 7 mają być jeszcze jakieś, choć wątpię by tak obszerne. Pisali coś o dodatkowych „performance improvements”, i jestem zdania, że jak zapowiadany patch zawita, to będzie to super moment by zacząć po raz pierwszy grę. Na 100% kiedyś wyjdzie coś w stylu „Definitive Edition”, ale to grube miesiące, jak nie lata czekania.

      PS: Moim skromnym marzeniem jest kiedyś wersja pod Switch’a 2… Zobaczy się 😅

    • Lata? Jak sprawdzałem, to EE/DE do DoS wyszły rok po premierze gry.
      Skoro to potrwa lata to oczekuję że dodadzą chociaż jedną lokację z tych które planowali w trakcie developmentu.

    • A wybacz, sam nie raczyłem sprawdzić jak to wyglądało z premierą DE. Czekać lata brzmi zbyt brutalnie.

  5. Brawa dla studia, inni by wolali 20$ za nowy ending ktory i tak pewnie byl by kiepski. Doceniam dalsza prace i nowa zawartosc ktora dodaja caly czas, nie wazne co by to bylo. Milo sie czyta te newsy.

  6. Właśnie zaczęliśmy z żoną kampanię w co-opie na PS5 i nie mogę się doczekać tego patcha, bo podobno (ale poprawcie mnie, jeśli się mylę) ma wprowadzić dynamiczny split-screen. Większość czasu i tak trzymamy się razem, także fajnie by było oglądać grę na pełnym ekranie telewizora, zamiast dwóch bliźniaczych kadrów obok siebie 🙂

    • Tak jest, split screen będzie poprawiony I dużo lepiej się prezentuje. Sam zaś patch już zawitał na PC. Mac i konsole w przyszłym miesiącu :/

Dodaj komentarz