31.10.2024, 09:45Lektura na 1 minutę

Call of Duty: Black Ops 6 z najlepszym startem w historii marki. Microsoft i Activision chwalą się udaną premierą

Call of Duty stało się drugą najlepiej sprzedającą się marką gier w historii.


Cezary „CZARY_MARY" Marczewski

Microsoft i Activision donoszą, że start Call of Duty: Black Ops 6 pobił rekordy tej bestsellerowej marki. Co w sumie nie jest żadnym zaskoczeniem, bo Black Ops 6 jest pierwszą odsłoną Call of Duty, która zadebiutowała także w Game Passie.

Najwięcej graczy, najwięcej poświęconych grze godzin, najwięcej rozegranych meczów i ani słowa o sprzedaży. Game Pass z pewnością przyczynił się do popularności Black Opsa 6, ale zapewne ograniczył też popyt na fizyczne i cyfrowe egzemplarze gry. Gigant z Redmond wie, co robi – dyrektor Microsoftu, Staya Nadella, chwali się, że premiera Call of Duty: Black Ops 6 zapewniła największy wzrost klientów Game Passa, a ponadto osiągnęła na konsolach Sony znacznie lepszy wynik niż poprzednia odsłona.

Nadella dodał, że zainteresowanie kupnem gry na PlayStation i Steamie wzrosło o 60% (rok do roku), a Activision ogłosiło, że cała seria sprzedała się już w ponad 500 milionach egzemplarzy. Tym samym Call of Duty stało się drugą najlepiej sprzedającą się marką gier na świecie. Pierwsze miejsce niezmiennie należy do Mario, a trzecie, czwarte i piąte kolejno do Tetrisa, Pokemonów i Grand Theft Auto.


Czytaj dalej

Redaktor
Cezary „CZARY_MARY" Marczewski

Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.

Profil
Wpisów611

Obserwujących3

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze