Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]
Fotogrametria w pełnej krasie.
Dzieło The Farm 51 lada chwila trafi do wczesnego dostępu i wtedy osobiście będziemy mogli sprawdzić jakość oprawy, ale nim to nastąpi, pozostaje nam opierać się na przygotowanych przez twórców materiałach. Najnowszy z nich uwypukla zalety ulubionej technologii twórców, czyli fotogrametrii. Najprościej mówiąc polega ona na fotografowaniu i przenoszeniu na ekrany komputerów realnych obiektów. Dzięki temu wycieczka po wirtualnej Zonie ma być tak bliska rzeczywistości, jak to tylko możliwe. Oceńcie sami:
Jeśli interesuje was zapis rozgrywki, zerknijcie na nasz materiał z gamescomu.
Czytaj dalej
-
Wielki rozwód w Paradox Interactive. Zmienia się studio zawiadujące Cities:...
-
Jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku nie dostanie sequela. Twórca...
-
Alice: Madness Returns z fanowską łatką poprawiającą działanie gry na współczesnych komputerach. Patch...
-
Greedfall 2: The Dying World z największą aktualizacją w historii. Sprawdźcie...
4 odpowiedzi do “Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Fotogrametria w pełnej krasie.
Grałem w alphe i szczę jest potwornie zbugowana. Mam nadzieję że to się już zmieni w EA
Ale sama gra zapowiada się ciekawe. Ładne przejścia 'rzeczywistosci’, przyjemny crafting, grafika dobra
Bardzo ciekawie to wygląda. Aż się przypiminają czasy Stalkera… Już tylko 3 dni do uruchomienia wczesnego dostępu, nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że się nie zawiodę 🙂