Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]

Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]
Fotogrametria w pełnej krasie.

Dzieło The Farm 51 lada chwila trafi do wczesnego dostępu i wtedy osobiście będziemy mogli sprawdzić jakość oprawy, ale nim to nastąpi, pozostaje nam opierać się na przygotowanych przez twórców materiałach. Najnowszy z nich uwypukla zalety ulubionej technologii twórców, czyli fotogrametrii. Najprościej mówiąc polega ona na fotografowaniu i przenoszeniu na ekrany komputerów realnych obiektów. Dzięki temu wycieczka po wirtualnej Zonie ma być tak bliska rzeczywistości, jak to tylko możliwe. Oceńcie sami:

Jeśli interesuje was zapis rozgrywki, zerknijcie na nasz materiał z gamescomu.

4 odpowiedzi do “Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]”

  1. Fotogrametria w pełnej krasie.

  2. Grałem w alphe i szczę jest potwornie zbugowana. Mam nadzieję że to się już zmieni w EA

  3. Ale sama gra zapowiada się ciekawe. Ładne przejścia 'rzeczywistosci’, przyjemny crafting, grafika dobra

  4. Bardzo ciekawie to wygląda. Aż się przypiminają czasy Stalkera… Już tylko 3 dni do uruchomienia wczesnego dostępu, nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że się nie zawiodę 🙂

Dodaj komentarz