Cities: Skylines 2 – Twórcy przepraszają za system ekonomii i obiecują kolejne poprawki

Avatar photo
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
CEO Colossal Order wypowiedziała się na temat systemu ekonomii w Cities: Skylines 2.

City builder fińskiego studia boryka się z kolejnymi problemami. W dniu premiery gra miała ogromne kłopoty z wydajnością, dzisiaj gracze skarżą się na system ekonomii. Mowa m.in. o interfejsie użytkownika, a konkretnie o sposobie, w jaki prezentuje on nasze przychody i wydatki. Problemy te zostały dostrzeżone przez twórców gry.

W dniu premiery ekonomia nie spełniała standardów jakości, do których dążyliśmy, i przepraszam za frustrację, jaką to spowodowało. W kolejnych patchach zawarliśmy poprawki problemów dotyczących gospodarki, niektóre z nich pozostały nadal nienaprawione, ale ciągle pracujemy nad ich rozwiązaniem. Przyszła aktualizacja będzie skupiać się na tym kluczowym systemie, a także sposobie jego prezentacji wizualnej w grze. Zależy nam na uzyskaniu większej przejrzystości, co pomoże graczom lepiej zrozumieć występujące w Cities: Skylines 2 mechanizmy ekonomiczne. 

Colossal Order ma zamiar rozwiązać również problemy związane z wyspecjalizowanymi branżami, a także usprawnić interfejs użytkownika tak, żeby w czytelny sposób przedstawiał informacje na temat importu i eksportu. Ponadto developer pragnie naprawić błąd polegający na wyświetlaniu niewłaściwych informacji finansowych, tj. zaniżaniu rentowności i wydatków. Poprawki mają również dotyczyć błędów związanych z cenami dostępnych w grze gruntów.

Naprawa głównych systemów, takich jak wartości gruntu, zajmuje nieco więcej czasu niż naprawianie mniejszych błędów, ponieważ elementy te są połączone z innymi częściami systemu ekonomicznego gry. Przykładowo chcemy, żeby łatwiej było zrozumieć, co powoduje wysokie czynsze i jak można wpłynąć na ich cenę. 

Wygląda na to, że developerzy biorą sobie uwagi graczy do serca, a kondycja gry będzie się poprawiać wraz z czasem. W Cities: Skylines 2 możecie zagrać na PC, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S.

Dodaj komentarz