rek

Commandos: Origins z pierwszą dużą aktualizacją. Patch 1.1 poprawia optymalizację i eliminuje szereg błędów

Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Twórcy Commandos: Origins donoszą, że część problemów z optymalizacją wynikała z błędu generowanego przez… sosny umieszczane na mapach.

Najnowsza produkcja Claymore Game Studios miała być nie lada gratką dla fanów klasycznych odsłon uznanej serii Commandos, ale nie wszystko poszło zgodnie z planem. Jakub Pabisz w swojej recenzji Commandos: Origins zauważył, że tytuł ten co prawda oferuje satysfakcjonujący gameplay, ciekawe projekty poziomów i dużą swobodę działań, ale zalety Origins niestety giną w konfrontacji ze średnim stanem technicznym, niedopracowaną sztuczną inteligencją oponentów, pretekstową fabułą oraz skleconymi na kolanie sekcjami z pojazdami. Na szczęście twórcy gry nie mają zamiaru tego tak zostawić i opublikowali pierwszą dużą aktualizację.

https://www.youtube.com/watch?v=J9Y471-k6DM

Patch 1.1 przede wszystkim stawia na poprawę wydajności. Developerzy donoszą, że część problemów z optymalizacją wynikała z błędu generowanego przez… niektóre drzewa (konkretnie sosny) umieszczane na mapach. Dalsze zmiany skupiają się na eliminacji uciążliwych bugów zarówno w trybie wieloosobowym, jak i kampanii oraz błędów powodujących crashe gry. Claymore Game Studios zadbało ponadto o osiągnięcia – od teraz pucharki będą zaliczane wtedy, gdy powinny. Szczegółową listę poprawek znajdziecie na Steamie.

Po przerwie świątecznej ukazać ma się kolejna łatka, której szczegóły poznamy najpewniej już niebawem. Commandos: Origins zadebiutowało 9 kwietnia na pecetach, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S. Na ten rok planowane są również porty na PS4 i Xboksa One.  

Jedna odpowiedź do “Commandos: Origins z pierwszą dużą aktualizacją. Patch 1.1 poprawia optymalizację i eliminuje szereg błędów”

  1. Niech sobie w spokoju poprawiają. Jak będzie połatane, to zagram.

Dodaj komentarz