Content Warning przebił milion sprzedanych egzemplarzy

Content Warning przebił milion sprzedanych egzemplarzy
Landfall Publishing pochwaliło się świetnym wynikiem niezależnego horroru.

1 kwietnia w ramach primaaprilisowego żartu na Steamie pojawiło się darmowe Content Warning, czyli kooperacyjny horror polegający na rejestrowaniu przez nas strasznych wydarzeń i publikowaniu nagrań na fikcyjnej stronie SpöökTube. Za zdobyte z dochodów reklamowych fundusze możemy ulepszać nasz ekwipunek.

Landfall, czyli wydawca gry, bardzo bał się, że po doczepieniu ceny do produkcji, sprzedaż i zainteresowanie znacznie zmaleją. Tak się nie stało, a gra z dnia na dzień bije kolejne rekordy popularności. Jeszcze parę dni temu chwalono się 700 tysiącami sprzedanych egzemplarzy, a w ciągu paru dni liczba ta przebiła już milion.

https://twitter.com/LandfallGames/status/1779083113059992048

Według SteamDB Content Warning może poszczycić się ponad 30 tysiącami użytkowników na Steamie w ciągu ostatniej doby. Co więcej, kooperacyjny horror odebrało za darmo ponad 6,2 miliona graczy.

Dodaj komentarz