Cronos: The New Dawn dostanie nowy poziom trudności. Odetchnijcie przy trybie Temporal Diver
Cronos: The New Dawn poradził sobie dobrze na rynku, sprzedając pół miliona kopii w niespełna 3 miesiące od premiery. Choć według Eugeniusza Siekiery grę można określić mianem Dead Space’a w domu, atmosfera krakowskiej Nowej Huty lat 80. znalazła swoją grupę amatorów. Jeśli czujecie, że moglibyście znaleźć się wśród nich, ale odstrasza was brak trybu łatwego – Bloober ma dla was świąteczny prezent.
W humorystycznym zwiastunie twórcy przedstawiają tryb Temporal Diver. To poziom trudności, w którym zdrowie gracza jest podwojone, a przeciwników – ścięte o połowę. Nie ma żadnych innych zmian w rozgrywce ani fabule. Jeśli z różnych przyczyn nie macie ochoty na frustrację, ale w sumie to chętnie sprawdzilibyście Cronosa, Temporal Diver będzie idealnym rozwiązaniem dla was.
Rzeczony tryb ukaże się na początku 2026, choć na razie nie otrzymaliśmy dokładnej daty.
Dodawanie trybu łatwego do gier, które wcześniej go nie miały, to nie tylko domena Polaków. Nie tak dawno temu Konami uzupełniło o tę funkcję Silent Hilla f, dzięki czemu przygodę Hinako mogą przeżyć także mniej sprawni gracze. Choć takie decyzje zawsze budzą kontrowersje w niektórych społecznościach, zróżnicowane poziomy trudności wiążą się z większą dostępnością danego tytułu, otwierając go na osoby o mniejszym doświadczeniu z grami, a także osoby z niepełnosprawnościami.
Jeśli pomimo nowego trybu nie jesteście pewni, czy Cronos jest dla was, na Steamie dostępne jest darmowa wersja demo produkcji.
Czytaj dalej
-
5Dzisiejsza darmowa gra z Epic Games Store’u ucieszy fanów Castlevanii. Odbierzcie ciepło przyjętą produkcję w gotyckim klimacie
-
Odtwórca Gustave’a z Clair Obscur: Expedition 33 twierdzi, że powinno się przyznawać nagrodę za „Najlepszą postać”. „Bohaterowie rezonują, ponieważ wielu artystów dało im kawałek siebie”
-
1Zawdzięczamy mu serie Call of Duty, Titanfall czy Star Wars Jedi. Kim był Vince Zampella i jak wpłynął na cały świat gier?
-
2Rockstar był bliski stworzenia GTA: Tokyo. Były pracownik firmy opowiedział o niezrealizowanych pomysłach na serię

I zaraz dostaną bęcki za to od hardkorowców XD
Cronos trudny szczególnie z tym mocniejszym strzałem jak jesteś atakaowany przez kilku wrogów bo potrzeba tych 2-3 sekund na załadowanie mocniejszego strzału a tego czasu nie ma za bardzo niestety a i jeden mocny strzał wroga nie zabije tylko też potrzeba strzelić te dwa razy pomimo ulepszania poziomów broni.