Dead Cells: 10 milionów sprzedanych egzemplarzy
Temu wynikowi trudno się dziwić: produkcja w ciągu kilku lat wyrobiła sobie opinię jednej z najbardziej wciągających platformówek na rynku.
Motion Twin, studio odpowiedzialne za Dead Cells, pochwaliło się, że sprzedało dziesięć milionów kopii gry. Dead Cells miało swoją premierę w 2018 r. i od tego czasu Motion Twin intensywnie pracowało nad jej rozwojem: zaprezentowało cztery płatne DLC i trzydzieści cztery darmowe aktualizacje produkcji. Oprócz chwalenia się wysoką sprzedażą, producenci zapowiadają, że Dead Cells nadal będzie aktualizowane co najmniej do 2025 r.
Faktycznie, Motion Twin nie osiada na laurach: od marca dostępny jest płatny dodatek Dead Cells: Return to Castlevania, a na Kickstarterze możemy wesprzeć projekt planszówki na podstawie gry. W recenzji przedostatniego DLC, The Queen and the Sea, b-side pisał, że „po trzech latach Dead Cells jest wciąż znakomitym, szalenie grywalnym tytułem, który sprawia wrażenie, jakby się nic a nic nie postarzał” – i trudno się pod tymi słowami nie podpisać.
Czytaj dalej
Moim ulubionym zajęciem związanym z grami jest notoryczne umieranie w Dead Cells. Interesują mnie nowe technologie, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że wszystko, co było na ich temat do powiedzenia, napisał już Philip K. Dick. Lubię robić kawę, filozofować i obserwować swojego kota.