2
11.10.2023, 07:30Lektura na 2 minuty
Wideo

Diablo IV ze szczegółami nowego patcha. Szykujcie się na zmiany w buildach

Blizzard opublikował szczegółowe zmiany nadchodzące w aktualizacji Diablo IV o numerze 1.2.0.


Jakub „rajmund” Gańko

Blizzard ostrzegał, że szykuje tyle nowości do Diablo IV, iż nie zdoła ich przedstawić za jednym zamachem. Ostatnio poznaliśmy szczegóły nadchodzącego Sezonu Krwi, wczoraj zaś odbyło się kolejne spotkanie z serii Campfire Chat. Opublikowano także dokładny wykaz zmian, które nadejdą wraz z aktualizacją 1.2.0.

I tak szykowane są zmiany w przedmiotach unikalnych, które mają bardziej zasługiwać na swoje miano i zyskają nowe bonusy do statystyk, afiksy, a nawet unikalne efekty. Ponadto twórcy przyjrzeli się odpornościom na żywioły i mają one odegrać znacznie ważniejszą rolę w kreowaniu buildów postaci.


Korzystając z przedmiotów, drzewka umiejętności, eliksirów i systemu paragonów, im większa odporność na konkretny żywioł, tym większa będzie twoja przeżywalność. Dla przykładu: odporność na ogień z poziomu 60-65 proc. będzie o wiele cenniejsza od tej na poziomie 20-25 proc.


Blizzard

Wygląda na to, że czeka nas dużo przemyśleń na temat buildów naszych postaci i eksperymentowanie z zupełnie innymi rozwiązaniami po wprowadzeniu patcha. Szczególnie że Blizzard zamierza także namieszać w balansie poszczególnych klas, co widać już choćby po delikatnych modyfikacjach planszy paragonów.

Zmiany dotkną m.in. obrażenia krytyczne i wrażliwości, które wraz z nowym patchem zostaną połączone i dopiero wtedy będą stosowane mnożniki każdego z nich. Obrażenia krytyczne mają zawsze wiązać się z wzrostami o 50 proc., natomiast atakowanie wrażliwych przeciwników – z wzrostami o 20 proc. Ma to na celu ograniczenie absurdalnie wysokich wyników, jakie można było uzyskać do tej pory opierając swoje buildy na tych właśnie czynnikach.


Nie jest naszym celem uczynienie postaci słabszymi, lecz dążenie do równości. Zamierzamy zbalansować całą grę z myślą o tym nowym świecie, w którym przyjdzie nam żyć podczas Sezonu Krwi.


Adam Jackson, główny projektant postaci

Szczegóły patcha 1.2.0 do Diablo IV znajdziecie TUTAJ (polska wersja strony nie została jeszcze zaktualizowana). Z kolei całe spotkanie z twórcami, którzy omawiają nadchodzące zmiany oraz Sezon Krwi, obejrzycie poniżej.


Czytaj dalej

Redaktor
Jakub „rajmund” Gańko

Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.

Profil
Wpisów2153

Obserwujących11

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze