5.10.2023, 08:45Lektura na 3 minuty
Wideo

Diablo IV: Sezon Krwi ulepszy konie, uporządkuje klejnoty i zamieni nas w wampiry

Czy Diablo IV odzyska zainteresowanie graczy? Szczegóły Sezonu Krwi dają na to pewną nadzieję.


Jakub „rajmund” Gańko

Choć początkowo Diablo IV sprzedało się świetnie i zebrało bardzo dobre oceny, szybko okazało się, że endgame nie został do końca przemyślany, a pierwszy sezon zmagał się z wieloma problemami. Blizzard co prawda szybko przeprosił, ale czy wyciągnął z tych lekcji jakiekolwiek wnioski? Przekonamy się już wkrótce, bowiem startujący 17 października Sezon Krwi przyniesie całkiem dużo zmian i nowości, a towarzyszyć mu będzie także duży patch.

O jednej z najgłośniejszych atrakcji wiecie już od Sama: Diablo IV trafi wreszcie na Steama. Od siebie dodam w pierwszej kolejności coś, o czym sam marzę od dawna: Blizzard dotrzyma słowa i ulepszy konie. Od teraz rzadziej ma nam się zdarzać utknąć na przeszkodach, wierzchowce będą poruszać się o 15 proc. szybciej, a czasy ich odnowienia zostaną skrócone o połowę. Aż mam ochotę tutaj zacytować pewną popularną piosenkę o niesamowitym koniu... ale może przejdźmy od razu do reszty nowości. Aha, klejnoty też przestaną nam wreszcie zajmować miejsce w ekwipunku (zostaną przeniesione do materiałów rzemieślniczych)!


Diablo IV: Szczegóły Sezonu Krwi

Sezon Krwi rozpocznie się 17 października o godzinie 19:00 naszego czasu. Jego głównym motywem mają być nowe moce wampiryzmu napędzane (a jakże) krwią. Wydarzenie sezonowe Krwawe Żniwa będzie wiązało się z zupełnie nową linią zadań, które pozwolą nam odblokować te umiejętności na nowej zakładce postaci. Ich wykonywanie będzie się także wiązało z wzrostem reputacji, a dzięki jej kolejnym rangom zyskamy m.in. materiały rzemieślnicze i przedmioty jednorazowe powiązane ze specjalnymi paktami współgrającymi z mocami wampiryzmu. Dokładne omówienie wszystkich nowości znajdziecie TUTAJ.

Ale to nie koniec: twórcy obiecują, że tym razem naprawdę (ale naprawdę!) wsłuchali się w głosy społeczności i planują rozwiązanie najważniejszych utrapień w ramach nowego patcha. A więc możemy liczyć na nowe aktywności endgame'owe, znaczne zwiększenie zdobywanego doświadczenia oraz nowe możliwości uzyskania rzadkich przedmiotów. Sam Sezon Krwi ma wprowadzić 5 nowych finałowych bossów, których odblokujemy na III i IV randze świata. To właśnie ich pokonywanie ma nam zapewnić atrakcyjne, nowe przedmioty.

Co do szybszego zdobywania doświadczenia, oddaję głos przedstawicielom Blizzarda:


Skróciliśmy czas potrzebny na dotarcie do 100. poziomu, co przyspieszyło awansowanie o mniej więcej 40%. Znacząco zwiększyliśmy doświadczenie otrzymywane za zabijanie potworów od poziomu 50. wzwyż i będzie ono stopniowo rosło wraz z awansami na kolejne poziomy. Potwory będą teraz stawać się silniejsze wraz z awansami na kolejne poziomy. Potwory w rangach świata III i IV będą na poziomach co najmniej równych poziomowi gracza po odpowiednio 55. i 75. poziomie. Dzięki temu zdobywanie kolejnych poziomów będzie znacznie płynniejsze.


Zmiany na lepsze dotkną także Podziemia Koszmarów, wydarzenia w świecie gry, a także interfejs użytkownika i inne aspekty Diablo IV. Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ. Możecie też obejrzeć podsumowanie wczorajszej transmisji poniżej. Kolejną zaplanowano na 10 października.


Czytaj dalej

Redaktor
Jakub „rajmund” Gańko

Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.

Profil
Wpisów2024

Obserwujących10

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze