Divinity: Original Sin 2 – Kickstarter wystartował!
„Singlowe i multiplayerowe doświadczenie w jednym, przypominający skalą wolności papierowe rolpleje drużynowy erpeg” – tak opisuje pokrótce Larian swoją nową grę. Trzy główne hasła przyświecające kontynuacji Original Sin to turowe starcia, skupienie się na systemowym gameplayu i bardziej solidnie ugruntowana fabuła.
Na nasze losy ma wpływać wybrana na początku gry historia pochodzenia postaci – po wyjściu z kreatora będziemy mogli grać albo u boku trzech kompanów, albo trzech innych graczy w multiplayerze (jeśli podepniemy kontrolery, dostępny będzie też splitscreen, podobnie jak w rozszerzonej edycji poprzedniczki). Pojawią się questy, w których będziemy ze sobą rywalizować – czy to przez sprzeczne motywacje, czy po prostu przez spór o ekwipunek. Oczywiście będzie możliwość rozwiązywania konfliktów pokojowo, w czym pomoże nowy system dialogów – jak wynika ze screenów, bardzo rozwinięty i zależny od cech czy rasy postaci, która zaangażowana jest w daną dyskusję.
Nadal najważniejszy dla Lariana jest jednak dający graczowi mnóstwo wolności system – jednym z aspektów jego rozwoju jest craftowanie umiejętności, czyli łączenie różnych skilli oraz zaklęć. Najbardziej efektownym przykładem wykorzystania tego ficzera, który podali nam twórcy, było połączenie deszczu i rany szarpanej – przyzywa to deszcz krwi, który non stop nas leczy, jeśli mamy zdolność „Pijawka”. Będziemy mogli też popychać i ciągnąć różne rzeczy lub osoby, korzystać z systemu osłon, lub korzystać z Punktów Źródła, które dają nam dostęp do najpotężniejszych zaklęć…
Jeśli chcecie wesprzeć Divinity: Original Sin 2 na Kickstarterze, kliknijcie TUTAJ.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Divinity: Original Sin 2 – Kickstarter wystartował!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Cel zbiórki na kontynuację jednego z najlepszych erpegów ostatnich lat wynosi pięćset tysięcy dolarów. Poważniejsza i sensowniejsza historia, co-op na cztery osoby, nowy system dialogów, craftowanie umiejętności i przemyślany rozwój dotychczasowych mechanik – wszystko to brzmi smakowicie!
25$ już poleciało 🙂 Liczę na arcydzieło :3
Poczekam aż CDP wyda kolekcjonerkę pudełkową. 125$ to jest no cóż, za dużo na mój portfel.
Nie zarobili dość na pierwszej części żeby nie żebrać? Na pierwszą kasę dałem na kickstarterze, ale teraz nie dam bo nie podoba mi się że developer mimo znacznego sukcesu ponownie chce ryzyko przerzucić na innych.
Taaaaaak, kocham to! :3
Cegiełka przekazana. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej, lub przynajmniej równie fajnie jak w pierwszym „Grzechu”. Lekko mnie zmartwiła ta „poważniejsza historia”, bo szczerze mówiąc mam po dziury w nosie śmiertelnie poważnych, patetycznych opowieści. Czasem przydaje się coś w lżejszym tonie 🙂
Co z Chrisem Avellone?
Co-OP z opcją walki między graczami. Co do Chrisem Avellone’a poczekajmy na cele na pewno się pojawi.
Nie zarobili wystarczająco na pierwszej części? Idea Kickstartera nie jest zła, ale przez takie rzeczy znajdują się ludzie nienawidzący tej strony.
Kupilem gre (Original Sin 1), zagralem 2-3 godziny i niestety nie przekonala mnie, choc dalem jej szanse. Klasyczne RPG jednak nie sa dla mnie…
Ufundowane w 12 godzin! Maja rozmach…
I co, teraz na każdą nową grę to studio będzie zakładać KS? Trochę śmieszne, zwłaszcza że z pierwszej gry mają cały tech gotowy