Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]
Najnowszy Doom to naprawdę ładna gra, ale – nie oszukujmy się – mało kto zwraca uwagę na grafikę, gdy na ekranie dzieje się tak dużo. Stąd dla zdecydowanej większości użytkowników od jakości obrazu ważniejsza jest jego płynność – i trzeba przyznać, że również i pod tym względem Eternal nie zawodził.
Na mocniejszych wersjach PS4 i Xboksa One tytuł utrzymuje bowiem stałe 60 klatek na sekundę, a i na starszych konsolach można bawić się w komfortowych warunkach. Teraz jednak Doom Eternal wkracza nareszcie w nową generację, pozwalając nam na gromienie demonów w aż 120 fps-ach (przy rozdzielczości 1800p na Xboksie Series X, 1080p na Series S i 1584p na PS5). Jeżeli taka płynność to dla was za dużo, ucieszą was tryby stawiające na doznania estetyczne: zrównoważony (4K/60 fps) lub nastawiony na ray tracing (1800p/60 fps).
Prócz tego Doom Eternal wzbogacił się o nowe poziom ekspercki i arenę do trybu Battlemode.
Na pecetach Eternal zyskał zaś wsparcie dla technologii DLSS oraz ray tracingu.

No fajnie, ale to tylko przeklejona notka prasowa. Spójrzcie co się dzieje na forach Steama: wielu graczy doświadcza problemów z wydajnością. Włączenie DLSS przy zaznaczonym raytracingu, obniża(!) o połowę (!!) wydajność gry. Śmiechom nie było końca…
@McLusky A jest jakaś gra w której ray tracking podnosi wydajność? Albo chociaż taka w której znacząco ona nie spada?
*tracing (Będzie kiedyś możliwość edycji postów przez pierwsze dwie minuty po dodaniu?).
Kolega pisze odnośnie DLSS, a nie samym RT
@GGrzebyk Aaa…