Doom Eternal z trzykrotnie lepszą sprzedażą od poprzedniej części

Marzec zdecydowanie należy zaliczyć do udanych – no, przynajmniej pod kątem gier. Spośród grona świetnych tytułów, które trafiły w zeszłym miesiącu na rynek, szczególne miejsce w naszych sercach zajmuje Doom Eternal. Produkcji id Software udała się zresztą rzecz niemożliwa – przewyższała jakością swoją poprzedniczkę, zachwycając i krytyków, i graczy. W parze ze świetnymi ocenami poszła ogromna popularność tytułu – aż do tej nie wiedzieliśmy jednak, że była aż tak duża.
SuperData opublikowało właśnie dane dotyczące cyfrowej sprzedaży gier wideo w minionym miesiącu. Wynika z nich, iż nowy Doom poradził sobie wyśmienicie – pod względem zarobków zameldował się na piątym miejscu wśród produkcji pecetowych (gdzie wyprzedziły go tylko popularne produkcje zarabiające na mikropłatnościach) i na czwartym konsolowych.
Dowiedzieliśmy się również, ile sztuk gry trafiło do klientów w ciągu 11 dni od premiery. Doom Eternal może pochwalić się 3 milionami sprzedanych cyfrowych kopii – i to tylko w marcu. To wynik ponad trzykrotnie lepszy niż poprzedniej odsłony, która przez 18 dni w maju 2016 znalazła 957 tysięcy nabywców (mówimy tylko o cyfrowych wydaniach). Z pewnością Eternalowi w uzyskaniu takiego rezultatu pomogła w jakimś stopniu pandemia, ale i tak robi on wrażenie. Nie wiemy natomiast niestety, jak prezentuje się sprzedaż wersji fizycznych (i prędko się nie dowiemy, ponieważ Bethesda niechętnie dzieli się takimi danymi).
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Doom Eternal z trzykrotnie lepszą sprzedażą od poprzedniej części”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Drogba – tak, ponoć Micka Gordona lekko oszukali, bo zrobił ścieżkę, ale na OST już nie on miksował i niby się rozeszli w dość kwaśnej atmosferze. Jak to kiedyś śpiewała Urszula – rysa na szkle.
@Drogba W oficjalnym soundtracku gry dodanym do kolekncjonerki zrobili niskiej jakości mix, dodatkowo wprowadzili zmiany w The Only Thing They Fear Is You które się nie podobały Mick Gordonowi. Zaczął się on czuć jakby nie szanowali jego pracy i prawdopodobnie nie będzie już w przyszłości robić muzyki dla Bethesdy/ID.
@Down Mick gdzieś napisał że będzie dalej pracował nad finalnym mixem, jest więc szansa że może wszystko wróci do normy. Szacun dla Eternala za wyniki sprzedaży, zasłużone, jedna z najlepszych gier tej generacji.
Bardzo słaby ten nowy Doom, poszli w różne dziwne kierunki względem 2016, który wg mnie dalej jest najlepszym Doom’em. Nawet nie ukończyłem Eternala…
Zgadzam się z jeloneq7 – szkoda, że Super Mario Eternal jest 3 razy słabsze niż Doom z 2016 r.