Dragon’s Dogma 2 ma działać w 60 fps-ach tylko na PC
Twórca Dragon’s Dogma 2 potwierdził, że Capcom celuje w rozgrywkę w 30 fps-ach.
Reżyser Dragon’s Dogma 2, Hidetaki Itsuno, potwierdził, że nadchodzący tytuł Capcomu ma mieć odblokowaną liczbę klatek na sekundę, ale nie oznacza to wcale, że będziemy mogli liczyć na rozgrywkę w 60 fps-ach. W rozmowie z Game Informerem Itsuno podkreślił, że Capcom celuje w płynność animacji na poziomie 30 klatek na sekundę.
Gra ma nieograniczoną liczbę klatek na sekundę. Naszym celem jest osiągnięcie około 30 klatek na sekundę lub więcej. Dotyczy to również konsol. Niektóre opcje można włączać i wyłączać, ale nie ma wielu wariantów, które można by zmienić jednocześnie.
Powyższa wypowiedź zdaje się sugerować, że konsolowe wersje gry będą pozbawione wyboru trybu graficznego. Gracze nie zdecydują czy wolą grać w większej rozdzielczości, czy położą nacisk na wyższą płynność animacji. Na tym nowości na temat nadchodzącej gry Capcomu się nie kończą…
Nowy gameplay z Dragon’s Dogma 2
W internecie pojawił się nowy materiał wideo, który prezentuje 18-minutowy fragment rozgrywki. Gameplay został opublikowany na kanale PlayStation i jest pełen dynamicznych potyczek w wykonaniu łucznika. W Dragon’s Dogma 2 zagramy już za niecałe trzy tygodnie, 22 marca, na komputerach osobistych, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.