Dragon’s Dogma 2 zaoferuje niezwykle rozbudowany kreator postaci
Druga odsłona Dragon’s Dogmy powinna zadowolić zarówno graczy chcących jak najszybciej stworzyć swojego bohatera, jak i takich, którzy w kreatorze postaci uwielbiają siedzieć godzinami.
Premiera Dragon’s Dogmy 2 zbliża się wielkimi krokami, a my z dnia na dzień dowiadujemy się coraz więcej o tym, czego możemy się spodziewać po nadchodzącej produkcji Capcomu. Wiemy, że druga część zaoferuje mapę aż czterokrotnie większą od poprzedniczki i jak można się już domyślać, przebije pierwszą odsłonę także w innych sferach, takich jak chociażby tworzenie postaci.
Materiał, jaki zaprezentowało IGN, pokazuje jednak, że Dragon’s Dogma 2 będzie posiadać kreator postaci, który nie tylko znacznie usprawnia ten znany z pierwszej części, ale może być również jednym z najbardziej rozbudowanych narzędzi do stworzenia swojego bohatera, jakie widzieliśmy do tej pory w grach. Sam Daigo Ikeno, kierownik artystyczny Dragon’s Dogmy 2, powiedział, że niektórzy gracze mogą nie móc oderwać się od tworzenia swojego idealnego protagonisty.
Podejrzewam, że część osób może utknąć w kreatorze i mieć problem z rozpoczęciem gry. To powiedziawszy, myślę, że spełni on oczekiwania większości graczy.
Warto tu dodać, że choć kreator może niektórych wręcz przerażać mnogością opcji, to twórcy postarali się także o to, aby nie był on zbyt przytłaczający. Żeby to osiągnąć, zdecydowano się zastosować kilka możliwości, które ułatwiają stworzenie postaci. Możemy na przykład wybrać jeden z przygotowanych typów budowy ciała albo skorzystać z niezliczonej ilości bazowych facjat, które powstały na podstawie prawie stu zeskanowanych prawdziwych ludzkich twarzy. Dodatkowo w Dragon’s Dogma 2 pojawia się nowa rasa, którą możemy wybrać dla naszego bohatera. Jest to Beastren, który niewątpliwie u wielu osób będzie budzić skojarzenia ze znanymi z serii The Elder Scrolls Khajiitami.
Premiera Dragon’s Dogmy 2 odbędzie się 22 marca tego roku. Niestety jak to często w przypadku gier Capcomu bywa, gra nie będzie dostępna w polskiej wersji językowej.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.