Elden Ring Nightreign w końcu dostanie tryb dla 2 graczy. Wiemy, kiedy dokładnie to się stanie
Ku uciesze wielu graczy Elden Ring Nightreign już niedługo uwzględni tryb dla dwóch osób i nie będzie ograniczał się wyłącznie do gry w pojedynkę lub w trzyosobowych grupach.
Elden Ring Nightreign przyciągnął wizją kooperacyjnych Soulsów miliony osób, a przychylne oceny krytyków tym bardziej wzbudzały chęć do zaopatrzenia się w kopię gry FromSoftware. Niemniej jednak już na starcie dla części fanów studia do rozpoczęcia zabawy z tytułem zniechęcała jedna, wydawałoby się bardzo prozaiczna kwestia – brak trybu dwuosobowego. Tłumaczono to kwestią balansu i tego, że rozgrywka została dostosowana przede wszystkim pod ekipy składające się z trzech osób lub pojedynczych graczy.
Popyt na owy tryb jednak przeważył nad pierwotną wizją projektu i na początku czerwca zapowiedziano, że wraz z kolejnymi aktualizacjami w końcu będzie można zagrać we dwie osoby (alternatywą były dotychczas modyfikacje, które cieszą się sporą popularnością). Już niedługo, bo za dwa dni, plany te zostaną wprowadzone w życie, co twórcy zapowiedzieli poprzez media społecznościowe.
Tryb dla dwóch graczy zostanie wprowadzony do Elden Ring Nightreign wraz z aktualizacją 1.02, ta zaś nie ograniczy się tylko do tej zmiany. Przede wszystkim FromSoftware zgodnie ze swoimi zapowiedziami nadal szlifuje balans gry, a także zajmuje się szeroko rozumianymi poprawkami quality of life, w tym m.in. modyfikacji interfejsu. Do tego zaliczać się będą choćby nowe opcje filtrowania reliktów.
Choć twórcy Elden Ring Nightreign nie wprowadzają do gry nowej zawartości i skupiają się raczej na wspominanym balansie, nie oznacza to, że w rozgrywce nic się nie zmienia. Za trzy dni skończy się dotychczasowa rotacja najsilniejszych bossów i jakiś czas temu zapowiedziano kolejną (tym razem jednak nie podano dokładnych dat mówiących o tym, którzy z nich pojawi się danym czasie). Będzie można się z nimi zmierzyć już w duecie, wraz z nadejściem rzeczonego trybu dwuosobowego 30 lipca.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.