1
8.11.2023, 15:30Lektura na 2 minuty
Wideo

ExeKiller: Polski cyberwestern pokazany na nowych materiałach od kuchni

Polskie Paradark Studio dzieli się nowymi materiałami z westernu ExeKiller, na których zobaczymy powstawanie animacji, parę egzekucji i grafik.


Patryk „Delighter” Żelazny

O ExeKillerze słyszymy już od około dwóch lat, ale dopiero w tym roku zaczęliśmy dostawać jakieś konkretniejsze informacje – a w zasadzie konkretniejsze obrazy. Doczekaliśmy się chociażby ujawnienia kawałka gameplayu (a wcześniej dostaliśmy garść screenów), który wygląda przynajmniej obiecująco. To samo musiał uznać wydawca Null Games, z którym Paradark nawiązało współpracę.


Nowe filmiki od kuchni

Do premiery wciąż pozostała masa czasu – poczekamy przynajmniej do 2025 roku – ale developerzy nie zostawiają nas z pustymi rękami. Na ich kanale na YouTubie możemy tak jakby znaleźć dwa nowe filmy. „Tak jakby”, bo ustawione są na niepubliczne, przynajmniej w momencie pisania tego newsa, ale bynajmniej nie są jednak żadną tajemnicą, a linki możemy znaleźć w ich ogłoszeniu na Steamie. A konkretniej piątym wpisie „dziennika developerów”, gdzie dzielą się procesem powstawania gry od tej drugiej strony.

Co do filmów: oba niestety są króciutkie, ale jeden z nich fajnie pokazuje kulisy powstawania animacji z użyciem technologii motion capture i banana.

Drugi natomiast skupia się na gotowych(?) animacjach egzekucji i pokazuje 4 różne sposoby wykańczania przeciwników. I tak swoją drogą: skoro wszystkie pokazane są od tyłu, to teraz liczę na rozwinięty system skradania się! Albo przynajmniej ciekawe perki z nim związane.

Ta wiadomość i opublikowane materiały są przynajmniej częściowo odpowiedzią na zaniepokojone głosy niektórych graczy, szczególnie w kwestii właśnie animacji. Twórcy pokazują, że czytają komentarze, przyglądają się pojawiającym się opiniom i odpowiednio reagują.


I trochę grafik – też od kuchni

Jako dodatek do dwóch filmów, developerzy pokazują także jeden z modeli 3D, jakie ostatnio przygotowywali. Możemy mieć zatem pewność, że życie będą nam zatruwać automatyczne wieżyczki. Klasyka.

Exekiller projekt wieżyczki
Paradark Studio

A na zakończenie ekipa z Paradark odjechała ku zachodzącemu słońcu i przysłała nam pocztówkę w postaci grafiki koncepcyjnej i potencjalnej nowej tapety.

ExeKiller Grafika koncepcyjna
Paradark Studio

Przypominam, że ExeKiller to pierwszoosobowy, retrofuturystyczny, cyberpunkowy western RPG, który powinien ukazać się w 2025 roku na PC.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze