rek

ExeKiller: Polski cyberwestern pokazany na nowych materiałach od kuchni

ExeKiller: Polski cyberwestern pokazany na nowych materiałach od kuchni
Polskie Paradark Studio dzieli się nowymi materiałami z westernu ExeKiller, na których zobaczymy powstawanie animacji, parę egzekucji i grafik.

O ExeKillerze słyszymy już od około dwóch lat, ale dopiero w tym roku zaczęliśmy dostawać jakieś konkretniejsze informacje – a w zasadzie konkretniejsze obrazy. Doczekaliśmy się chociażby ujawnienia kawałka gameplayu (a wcześniej dostaliśmy garść screenów), który wygląda przynajmniej obiecująco. To samo musiał uznać wydawca Null Games, z którym Paradark nawiązało współpracę.

Nowe filmiki od kuchni

Do premiery wciąż pozostała masa czasu – poczekamy przynajmniej do 2025 roku – ale developerzy nie zostawiają nas z pustymi rękami. Na ich kanale na YouTubie możemy tak jakby znaleźć dwa nowe filmy. „Tak jakby”, bo ustawione są na niepubliczne, przynajmniej w momencie pisania tego newsa, ale bynajmniej nie są jednak żadną tajemnicą, a linki możemy znaleźć w ich ogłoszeniu na Steamie. A konkretniej piątym wpisie „dziennika developerów”, gdzie dzielą się procesem powstawania gry od tej drugiej strony.

Co do filmów: oba niestety są króciutkie, ale jeden z nich fajnie pokazuje kulisy powstawania animacji z użyciem technologii motion capture i banana.

https://www.youtube.com/watch?v=xhLuWlHwHk4

Drugi natomiast skupia się na gotowych(?) animacjach egzekucji i pokazuje 4 różne sposoby wykańczania przeciwników. I tak swoją drogą: skoro wszystkie pokazane są od tyłu, to teraz liczę na rozwinięty system skradania się! Albo przynajmniej ciekawe perki z nim związane.

https://www.youtube.com/watch?v=agwy8oxY5Sw

Ta wiadomość i opublikowane materiały są przynajmniej częściowo odpowiedzią na zaniepokojone głosy niektórych graczy, szczególnie w kwestii właśnie animacji. Twórcy pokazują, że czytają komentarze, przyglądają się pojawiającym się opiniom i odpowiednio reagują.

I trochę grafik – też od kuchni

Jako dodatek do dwóch filmów, developerzy pokazują także jeden z modeli 3D, jakie ostatnio przygotowywali. Możemy mieć zatem pewność, że życie będą nam zatruwać automatyczne wieżyczki. Klasyka.

Exekiller projekt wieżyczki

A na zakończenie ekipa z Paradark odjechała ku zachodzącemu słońcu i przysłała nam pocztówkę w postaci grafiki koncepcyjnej i potencjalnej nowej tapety.

ExeKiller Grafika koncepcyjna

Przypominam, że ExeKiller to pierwszoosobowy, retrofuturystyczny, cyberpunkowy western RPG, który powinien ukazać się w 2025 roku na PC.

Jedna odpowiedź do “ExeKiller: Polski cyberwestern pokazany na nowych materiałach od kuchni”

  1. Mam na wishliście. Może być mocny polski produkt.

Dodaj komentarz