Fallout 76: Wystarczyły trzy bomby atomowe, żeby serwer dostał zawału

Choć zostaliśmy ostrzeżeni przez Bethesdę, że w jej nowej produkcji błędów mamy się wręcz spodziewać, gra nadal zaskakuje. Problemy techniczne związane z eksplozjami wypłynęły przypadkowo podczas transmisji na żywo. To nie same wybuchy jednak wyprowadziły serwer z równowagi. Błąd pojawił się dopiero wtedy, kiedy grający postanowili zapuścić się na teren, który właśnie zbombardowali. Dlaczego tak się stało? Wybuch wiąże się z różnymi efektami, jak na przykład podwyższenie poziomów występujących w najbliższym otoczeniu potworów. Możliwe, że Bethesda nie przewidziała sytuacji, w której konieczne jest zastosowanie wielokrotnego buffu statystyk w tak krótkim czasie, co zaowocowało crashem serwera.
Ponieważ atomówki są elementem późniejszego stadium rozgrywki i zdecydowana większość użytkowników preferuje uczciwą zabawę (detonacja trzech ładunków w cztery dni po premierze jest możliwa, lecz gracze, o których mowa, posłużyli się zewnętrznym skryptem łamiącym szyfr bomby), błąd nie został jeszcze potwierdzony przez innych graczy.
Całość została uwieczniona na streamie, którego fragment możecie obejrzeć tutaj:
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Fallout 76: Wystarczyły trzy bomby atomowe, żeby serwer dostał zawału”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I to zdziwienie niektórych, że krytyka spadła na antyczny silnik produkcji.
(…)stadium rozgrywki i zdecydowania większość użytkowników(…) Powinno być „zdecydowana większość(…)”
Podoba mi się to stwierdzenie. Tak samo jak „wystarczyły dwie bomby atomowe, żeby Japonia się poddała”.
To się nazywa REALIZM:-) Po wybuchu 3 atomówek właśnie tak by było. KONIEC
Przypominają mi się słowa Todda Howarda, że do pracy nad Fallout 76 zostały zaprzęgnięte wszystkie studia Bethesdy, do tego ludzie z ID Software i że jest to ich największy projekt obecnie…Skoro tak, to ja wolę nie wiedzieć jak wyglądają ich mniejsze projekty obecnie realizowane 😀
Podobno po falloucie 76 mają zrobić mobilnego fallouta immortal na silniku daggerfalla :V
https:www.youtube.com/watch?v=D6uC2xPw0OQ – 20 pierwszych sekund tego filmiku to mój komentarz na temat tej gry.
A na testerów, to się poskąpiło? 😛
Albo devy to lenie. Biorąc pod uwagę co wyprawia Bethesda ostatnimi czasy, to raczej to drugie.
Eeeee, z Diablo 3 wywala bez atomówek, czasami w niespełna godzinkę, i od dnia premiery. I obojętnie którą postacią się gra, i w jaką grę, przygoda, hardcore, kampania, wywala tak samo. Różdżka, miecz, czy kusza, wywala.
@Sylvan1960 Grałem kiedys w Diablo 3 przez kilka miesiecy i ani raz mnie nie wywaliło…tak wiec moze masz cos z komputerem lub internetem nie tak?
Co do Fallout 76 to nie ma jak psuc sobie samemu i innym rozgrywke wykorzystujac do tego zewnętrzne programy.
@Grim|Każde zadanie może zostać zrealizowane przy wykorzystaniu skończonej liczby studentów. 😉
@SerwusX|Wpiszą sobie do portfolio 🙂
@mbwrobel hahahaha, dobre 🙂 podobało mnie się to.
Gdyby wszyscy gracze na serwerze odpalili jednocześnie, to chyba nikt by już nigdy nie pograł.
Ta gra ma potencjał na bycie największą porażką od czasy No Man’s Sky. Oby developer dostał po dupie (i portfelu) tak, żeby odechciało mu się robienie z graczy frajerów. Pozdrawiam wszystkich, którzy kupili pre order.
@mbwrobel na szefa CD-Action!!!
@ mbwrobel – szanse na to sa raczej male 🙂
@gimemoa – gdyby wszyscy gracze na serwerze odpalili atomówki, to serwery bethesdy też by eksplodowały 😉
@mbwrobel Ale chipsy z Biedronki to Ty szanuj…
@Sylvan1960|W D3 przegrałem sporo ponad tysiąc godzin i wywaliło mnie może kilka razy. Także jeśli grasz na PC, to coś z nim jest nie tak.
Ech, żeby tak z jedna prawdziwa bomba atomowa spadła na siedzibę Bethesdy… Staram się nie życzyć źle bliźnim, ale za te brutalne gwałty na Falloucie od 2008 r. należy im się.
@2real4game|Myślę, że „przegrałem” jest dobrym słowem w tym przypadku. 😀
mi tam dalej się podoba 🙂 mimo tego, że czasem próbuję logować 10-15 razy… i ciągle wywala i nagle hop i się wczytuje bez błędów 😛 świat jest po prostu fajny 🙂 fajne moby (zwłaszcza bossy), random loot 🙂 to to, co tygryski lubią najbardziej 🙂 pewnie, że jeśli bethesda przyzna się do porażki i przestanie wspierać grę, będzie mi trochę smutno, ale co zrobić, takie życie. Przestanę kupować gry w dniu premiery, czy też preordery 🙂